دانلود پروژه تاریخ و زمان بازی InGame برای آنریل انجین
Unreal Engine – InGame Date and Time (4.2x, 5.0)
پروژه تاریخ و زمان بازی InGame برای آنریل انجین
پروژه تاریخ و زمان بازی InGame برای آنریل انجین : این پروژه برای فعال کردن کار با یک سیستم تقویم ,زمان در دنیای بازی شما ایجاد شده است که می توانید از تقویم استاندارد استفاده کنید یا تقویم خود را با دوره های نام گذاری شده سفارشی تعریف کنید ، به عنوان مثال در یک بازی فضایی می توانید تقویم کهکشانی خود را ایجاد کنید ، این پروژه رو از سایت Unreal Engine برای کابران سافت ساز حاضر کردهایم ، با سافت ساز همراه باشید.
عنوان : Unreal Engine – InGame Date and Time (4.2x, 5.0)
فرمت : uasset umap
کاتالوگ : ندارد
موضوع : پروژه آنریل انجین
شرکت سازنده : Unreal Engine
Unreal Engine – InGame Date and Time (4.2x, 5.0)
Ingame Date & Time is a plugin to enable working with a calendar/time system within your game world. You can use the standard calendar, or define your own calendar with custom named periods. For example, in a space game, you could create your own galactic calendar.
The system is suitable for any type of game with a persistent world. It’s also ideal as a way of driving graphical time-of-day systems, or other time dependent effects such as dynamic weather or seasonal appearance changes.
– Use built-in standard (Gregorian) calendar, or custom defined calendar.
– Specify times/durations using shorthand text input.
– Add/subtract time and duration values.
– No more scheduling of game events in terms of realtime seconds – work entirely within your game world time system.
– Create blueprint timers, and optionally attach any data to be passed to timer event handler.
– Flexible formatting options makes creating time and date UMG widgets very easy.
– Precise sun position calculation included for Gregorian calendar, taking into account latitude and longitude, ready to plug into a graphical time-of-day system.
– In-game clock respects game pause/time dilation, but can also be paused or modified independently.
– Easily save and load clock state as part of a save game object.
– Options for dynamically adjusting clock speed, or simulating passage of game-world time to reflect realtime passed since game was last saved.
– Network ready – clock runs on server with smoothed client-side ticking.
حجم کل : 41 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید