دانلود پروژه Interactive Procedural City Generator برای آنریل انجین
Unreal Engine – Interactive Procedural City Generator v5.1+
پروژه Interactive Procedural City Generator برای آنریل انجین
پروژه Interactive Procedural City Generator برای آنریل انجین : این پروژه مجموعه کاملی از ابزارها برای ایجاد محیطهای شهری فوقالعاده واقعگرایانه به صورت تعاملی با استفاده از داراییهای خودتان است، بهعنوان مثال مانند شهر Matrix Awakens. PCC دارای چندین ابزار برای تولید شبکههای جادهای، پایههای جاده، رودخانهها، آزادراهها، بزرگراهها، رمپها، تونلها، پلها، شکلهای ساختمانی در دنیای واقعی و موارد دیگر است ، از آنجایی که iPCC یک تولید چند فرآیندی است، به شما امکان میدهد هر مرحل را بدون از دست دادن کنترل هنری طراحی، تغییر داده و سفارشی کنید ، با سافت ساز همراه باشید.
عنوان : Unreal Engine – Interactive Procedural City Generator v5.1+
فرمت : uasset umap
کاتالوگ : ندارد
موضوع : پروژه آنریل انجین
شرکت سازنده : Unreal Engine
Unreal Engine – Interactive Procedural City Generator v5.1+
Our Interactive Procedural City Creator aka iPCC is complete suite of tools for generating ultra realistic city environments interactivly using your own assets, for instance like the Matrix Awakens city. PCC features several tools for generating road networks, road props, rivers, freeways, highways, ramps, tunnels, bridges, real-world building shapes and more. Because iPCC is multi-process generation, it allows you to design, tweak and customize each stage of the generation without losing any artistic control and do not requires crazy processing power.
With PCC you can design roads, streets, buildings, cars, parking, props and any aspect of the city with your own custom meshes from A to Z.
PCC allows you to use your premade building meshes like from Kitbash or generate a full building from your modular meshes like from Quixel using its built-in Grammar based Procedural Building Generator and by allowing you to mix premade and procedurally generated buildings as you wish.
PCC supports car parking generation and Props spawning in any arbitrary area to give detail to your city, from small to big scale. On top of that, all PCC modules can be used in standalone mode to quickly generate a small portion of the environment or any hero space, making it versatile in most cases.
PCC is heavily optimized to generate city using instanced Static Mesh components out of the box, allowing for a massive boost in performance in the case of Nanite, Virtual Shadows maps, and Lumen both Hardware and Software. Also, PCC has built-in editor widget for further optimization and to automatically regroup generated actors into Data Layers allowing to create of enourmus cities without having to suffer from performance issue in editor.
حجم کل : 0.5 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید