دانلود پروژه اسپلاین جادویی برای آنریل انجین
Unreal Engine - Magic Spline Plugin v5.0
پروژه اسپلاین جادویی برای آنریل انجین
پروژه اسپلاین جادویی برای آنریل انجین : این پروژه یک پلاگین آنریل انجین است که با ایجاد SplineMeshActor در سطوح شما اجازه می دهد تا مش ها را به دنبال یک مش اسپلاین (مش های استاتیک یا مش های اسپلاین با تغییر شکل) تولید و ویرایش کند ، این پلاگین یک ابزار طراحی سطح قدرتمند است که می تواند در بسیاری از موارد (دیوارها، جاده ها، لوله ها، زنجیر، نرده ها، حجم های مسدود کننده و غیره) به روشی بهینه استفاده شود ، این پروژه رو از سایت Unreal Engine برای کابران سافت ساز حاضر کردهایم ، با سافت ساز همراه باشید.
عنوان : Unreal Engine – Magic Spline Plugin v5.0
فرمت : uasset umap
کاتالوگ : ندارد
موضوع : پروژه آنریل انجین
شرکت سازنده : Unreal Engine
Unreal Engine – Magic Spline Plugin v5.0
MagicSpline is a plugin allowing the creation SplineMeshActor in your levels to generate and edit meshes following a spline mesh (static meshes or spline meshes with deformation). It’s a powerful level design tool that can be used in many ways (walls, roads, pipes, chains, fences, blocking volumes, etc.) in an optimized way.
it’s an optimized C++ plugin but you don’t need to know programming to use it. Like in the video in the description, you just have to create a new blueprint based on the class SME_SplineMeshActor. Then you can add this blueprint actor to your levels and just edit the settings in the details panel. The plugin will be automatically installed on your engine.
Technical Details
Main Features:
Layers (group of segments and settings allowing multiple meshes attached to the same spline)
Collisions (enabling collisions on spline mesh is possible but very inefficient but you can create a separate layer to handle collisions with invisible static meshes in an efficient way)
Offsets
Twist (curve the meshes to create chains, screws, etc…)
Overrides Segments (use different settings for specific segments of the spline)
Imperfections
Branches
Physics (with UE5 only)
Blocking volumes (easy way to create a chain of blocking volumes)
Gaps
Mesh distribution modes (by mesh length, by segment count, Per spline points, hybrid)
Runtime animations (set the actor to Movable and call the function “UpdateSplineAtRuntime” from BP or C++ )
حجم کل : 76 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید