بیت گراف
Marketplace Unrealآنریل انجینپروژه های آمادهشرکت سازنده پروژه

دانلود پروژه محیط اقیانوس اطلس برای آنریل انجین

Unreal Engine - Ocean Floor Environment

دانلود پروژه محیط اقیانوس اطلس برای آنریل انجین

پروژه محیط اقیانوس اطلس برای آنریل انجین

 

پروژه محیط اقیانوس اطلس برای آنریل انجین : در این پست پروژه یک محیط زیر آب همراه با مش های سنگی ، متریال گیاهی ، جلبک ها ، ماهی ، قورباغه متحرک ، افکت ذرات ، زیردریایی و هواپیماهای جنگ جهانی دوم ژاپن است رو از سایت Unreal Engine برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، تمام پوشش گیاهی با استفاده از ابزارهای vegetation قابل پوشیدن است ، انفجار هواپیما و زیردریایی داراى متریال است شما می توانید جلبک ها و مقدار شن ها را تنظیم کنید ، قیمت این پکیج در سایت اصلی 30 دلار است ، با سافت ساز همراه باشید .

ویژگی های پروژه :

  • رندر مبتنی بر فیزیک
  • تکسچر ها دارای رزولوشن های 4096×4096 ، 2048×2048 ، 1024×1024 می باشند
  • تعداد Vertex: حدود 3000 برای مش بزرگ استاتیک و 1000 برای شبکه های مش گیاهی
  • دارای 32 متریال و 50 تکسچر
  • دارای 8 نوع سیستم ذرات
  • پشتیبانی از پلتفرم های PC, Mac
  • و..

تصاویری از این پروژه :

گراویتی

عنوان : Unreal Engine – Ocean Floor Environment

فرمت : uasset | umap

کاتالوگ : ندارد

موضوع : پروژه آنریل انجین

شرکت سازنده : Unreal Engine

Unreal Engine – Ocean Floor Environment

An underwater environment with rock meshes, terrain materials, algae, schools of fish, including an animated eel, particle effects, a submarine wreckage and downed Japanese WWII planes.

Contains five rock meshes that makes use of displacement and tessellation, they also come with material instances to adjust the sand amount on top of them. All vegetation is paintable using vegetation tools. Terrain material has parallax enabled and contains two layers (just 6/16 texture samplers). Plane and submarine wreckage has instanced materials which you can adjust the algae and sand amounts. The eel is a skeletal mesh and has three animations while the fish schools use the particle system.

Technical Details

Physically-Based Rendering: Yes
Texture Size: Rocks and other bigger assets use 4096×4096 textures while effects use 2048×2048 and 1024×1024 textures
Collision: Yes, automatically generated
Vertex Count: Around 3000 for big static meshes and 1000 for smaler vegetation meshes
LODs: 3 for detailed meshes
Number of Meshes: 29
Number of Materials and Material Instances: 32
Number of Textures: 50
Number of Particles: 8
Engine Compatibility: PC, Mac
Platforms Tested: PC
Documentation Included: No

حجم کل : 1.03 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 4.35 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا