دانلود پروژه PhysXPack برای آنریل انجین
Unreal Engine - PhysXPack
پروژه PhysXPack برای آنریل انجین
پروژه PhysXPack برای آنریل انجین : این پروژه منظور ایجاد صحنه های مختلف تخریب طبق قوانین فیزیک با اشیاء ساخته شده است رو از سایت Unreal Engine برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، با این پروژه می توانید انواع تخریب و انفجاز آبجکت ها رو رد آنریل انجین شبیه سازی کنید ، می توانید سازه های چوبی ، آجری و بتونی ایجاد کنید که به کلی تخریب شود ، با سافت ساز همراه باشید .
تصاویری از این پکیج :
عنوان : Unreal Engine – PhysXPack
فرمت : uasset | umap
کاتالوگ : ندارد
موضوع : پروژه آنریل انجین
شرکت سازنده : Unreal Engine
Unreal Engine – PhysXPack
The pack is designed to create different scenes with objects that can be destroyed according to the physics laws. Build your own destructible scenes with these physical assets! You can create wooden, brick and concrete
constructions which can be completely destroyed. You can create trees which behave as a rag-doll on the scene. The objects can have different destruction depth.
The pack includes objects grouped by physical properties:
• Brick objects: a wall, a wall with a window hole, a wall with a doorway;
• Concrete objects: a fence, walls, a wall with a window hole, a wall with a doorway;
• Glass objects: windows with enabled and disabled Impact damage parameter;
• Slate objects: a roof and one sheet of slate;
• Wooden objects: doors, fences, walls, a wall with a window hole and a wall with a doorway.
The Paсk contains FirstPersonPh with adjusted collisions. Use the blueprint BP_Bullet to adjust the destructive power of the bullet.
You can use this pack in your games or create destructible scenes just for your psychological relief :)
Technical Details
Includes:
• (2) maps
– DemoScene
– Assets
• (40) destructible objects
• (1) static mesh
• (2) skeletal meshes with physics assets
• (2) particle for bullet
• (43) materials and 53 textures
• (5) blueprints:
– blueprint for the bullet ( allows you to adjust the damage radius)
– blueprint for the palm (transfers the palm into the ragdoll mode after the bullet hit )
– blueprint for the pine (transfers the pine into the ragdoll mode after the bullet hit )
– blueprints for the palms and blueprint for the pine with basic class
• (1) FirstPersonPh with collision and weapon settings
حجم کل : 528 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید