Marketplace Unrealآنریل انجینپروژه های آمادهشرکت سازنده پروژه

دانلود پروژه Procedural Terrain Generator v2 برای آنریل انجین

Unreal Engine - Procedural Terrain Generator (4.26, 5.3)

دانلود پروژه Procedural Terrain Generator v2 برای آنریل انجین

پروژه Procedural Terrain Generator برای آنریل انجین

 

پروژه Procedural Terrain Generator برای آنریل انجین : این پروژ یک پلاگین کد ویرایشگر است که هدف آن کمک به کاربر با ایجاد رویه‌هایی با اشکال مختلف (صفحه، کره یا مکعب) و پر کردن آن با هزاران مش طبیعت (با استفاده از HISM) و actors در یک زمان است ، این پروژه رو از سایت Unreal Engine برای کابران سافت ساز حاضر کرده‌ایم ، با سافت ساز همراه باشید.

گراویتی

عنوان : Unreal Engine – Procedural Terrain Generator (4.26, 5.3)

فرمت : uasset umap

کاتالوگ : ندارد

موضوع : پروژه آنریل انجین

شرکت سازنده : Unreal Engine

Unreal Engine – Procedural Terrain Generator (4.26, 5.3)

The Procedural Terrain Generator (PTG) v2 is an editor code plugin that aims to assist the user by procedurally creating terrains with different shaped (plane, sphere or cube) and populate it with thousands of nature meshes (using HISMs) and actors in just a few seconds, using your own assets. It also provides modifiers and other settings that let you create exceptions on the terrain for certain assets generation. For example, you can use trees and grass assets, but configuring the plugin to avoid locating trees in a defined area or height.

Main features:

Procedural terrain mesh creation using different noise algorithms.
Procedural water mesh creation with height customization.
3 different terrain shapes: plane, cube, and sphere
Tilable terrains (only available on plane terrains).
Add a ton of nature and actors procedurally located using your own assets choosing between the earth surface, underwater or both.
Use the modifiers to avoid locating assets in specific places.
Use the height range to avoid locating assets in different heights.
Optimize the generated nature by easily tweaking the cull distance of the generated assets.
Blueprint-friendly library to generate different shapes and use it with the UE4 ProceduralMeshComponent.
Support to create Static Mesh asset from generated terrain mesh.
Support to create heightmaps as png images from Plane terrains.

حجم کل : 79 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا