دانلود پروژه rdBPtools برای آنریل انجین
Unreal Engine – rdBPtools v5.4
پروژه rdBPtools برای آنریل انجین
پروژه rdBPtools برای آنریل انجین : این پروژه یک پلاگین ++C (فقط ویرایشگر) است که بر ایجاد گروههای بسیار بهینهشده StaticMeshes Instanced در پیش ساختهای مانند Blueprints تمرکز دارد شما میتوانید actor ها از هر نوع را جمعآوری کنید ، با سافت ساز همراه باشید.
ویژگی های این پروژه :
- از پیش ساختههایی مانند بلوپرینت ها با سرعت بالا و سریع ویرایش کنید
- هر نمونه را برای هر actor ویرایش کنید
- به راحتی آنها را به سطح بازیگران کپی کنید
- به راحتی در اطراف حرکت کنید و بدون از دست دادن جزئیات مهاجرت کنید
- ایجاد یک سیستم تصادفی قدرتمند
- سازگار با rdInst
- و…
عنوان : Unreal Engine – rdBPtools v5.4
فرمت : uasset umap
کاتالوگ : ندارد
موضوع : پروژه آنریل انجین
شرکت سازنده : Unreal Engine
Unreal Engine – rdBPtools v5.4
rdBPtools is a C++ (editor only) plugin that focuses on creating highly optimized groups of Instanced StaticMeshes in prefab like Blueprints – you can harvest actors of any type (non static meshes are stored as ChildActorComponents) – even harvesting mesh instances from other volumes such as Foliage Actors or PCG volumes.
rdBPtools harvesting isn’t skin-deep either – it optionally goes through the hierarchy of actors and components and converts them to instances in the main blueprint too – significantly reducing the number of actors/components.
These types of Prefabs are vastly more optimized than traditional ones. Large amounts of actors and/or components like in traditional prefabs slow down both the editor and the runtime – often to a halt, making them unusable – Blueprint Prefabs created with rdBPtools are fast both at runtime and in the editor.
It also has a sophisiticated Randomization system built in which allows you to add “variety” to any object. These Random changes are all configured by global “random seeds” so you can produce the same results whenever you want – or completely random.
rdBPtools is compatible with rdInst, a c++, optimized Instanced Static Mesh Manager that makes working with Instances very easy. You can publish your games with this plugin or save your Blueprints with other types of Static Mesh systems – or make your own.
Using a prefab like Blueprint, you can have just one object (e.g. a Room) in your level, and dynamically move it to the correct place on triggers such as doors opening or trigger boxes being entered. With the Randomization system, the room can look unique each time (or be controlled by Random Seeds so each room will always be the same).
It’s not limited to rooms – think things like underground car-parks etc.
Features:
Make high-speed, fast editing prefab like Blueprints
Edit each Instance per actor, optionally copy changes back to prefab asset
Easily copy them back to the level as actors
Easily move around and migrate without loosing any details
Create uniqueness with a powerful Randomization system
Harvest Meshes from Foliage and PCG (any volume)
Compatible with rdInst, a C++ Instanced StaticMesh Manager to handle large amounts of meshes in Editor and optionally at runtime if you choose to include it.
Assimilate child Actors Instances into one Actor.
Gives you the ability to share 1 Blueprint object through-out the whole level.
Copy meshes to the Foliage system
Convert Blueprints to LevelInstance Actors or PackedInstances.
When paired with rdInst, easily create Spawn Actors from existing actors
حجم کل : 15 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید