بیت گراف
Marketplace Unrealآنریل انجینپروژه های آمادهشرکت سازنده پروژه

دانلود پروژه جنگل اسکن شده صنوبر با فصول برای آنریل انجین

Unreal Engine - Scanned Poplar and Aspen Forest with Seasons

دانلود پروژه جنگل اسکن شده صنوبر با فصول برای آنریل انجین

جنگل اسکن شده صنوبر با فصول برای آنریل انجین

 

پروژه جنگل اسکن شده صنوبر با فصول برای آنریل انجین : در این پست پکیجی شامل انواع درخت صنوبر ، درختچه ، شاخ و برگ درختان ، صخره ، زمین روبر یا شبیه سازی یک جنگل کامل از سایت Unreal Engine برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، این پروژه تمام عناصر نسخه های بهار ، تابستان ، پاییز و زمستان رو دارند ، همچنین دو نسخه از درختان با اندازه متوسط ​​و بزرگ (شهری و جنگلی) وجود دارد ، نسخه های شهری درختان سالم هستند که برای باغبانی مناظر در مناطق شهری یا مناطق جنگلی که متراکم نیستند مناسب است ، نسخه های جنگلی برای محیط های جنگلی متراکم مناسب هستند ، قیمت این پکیج در سایت اصلی 60 دلار است ، با سافت ساز همراه باشید .

تصاویری از این پروژه :

گراویتی

عنوان : Unreal Engine – Scanned Poplar and Aspen Forest with Seasons

فرمت : uasset | umap

کاتالوگ : ندارد

موضوع : پروژه آنریل انجین

شرکت سازنده : Unreal Engine

Unreal Engine – Scanned Poplar and Aspen Forest with Seasons

This pack contains:

Poplar A: 10 trees (populus nigra/lombardy poplar)

Poplar B: 8 trees (populus tremula/aspen/European aspen)

Poplar saplings: 5 small trees

Shrub A: 3 shrubs (ilex aquifolium/holly/European holly)

Foliages: 2 ferns, 13 flowers, 4 grasses, 11 detail assets and 5 grass group meshes for terrain grass layer

Rocks: 3 big, 2 medium, 9 small and 2 photoscanned rocks

Terrain: 17 terrain textures, outer mesh for distance mountains

All flora elements have spring, summer, autumn and winter versions. Also there are two versions of medium and big size trees (urban and forest). Urban versions are healthy trees that suitable for landscape gardening in urban areas or forest areas that are not dense. Forest versions are suitable for dense forest environments.

All branches and foliages have wind animation and also color variation depending on their position on the map. These can be adjust via material parameters.

All models have lightmap UVs and collisions (trees have capsule, others have auto generated). All textures are set for PBR.

All models have LODs. All big flora objects have four LODs (100%, ~40%, ~5%, billboard)

All winter rocks have dynamic snow layer.

All terrain textures are photoscanned from same area and they have same texel density.

Also there is a road mesh with photoscanned footprint POM material for creating snowy road with footprints.

There are 7 levels and a showcase level.
Technical Details
Trees use 4 different photoscanned barks in two textures (2048×4096, 4096×4096), 1 tilable (512×1024) and 1 branch texture (4096×2048 for each season. Branches have wind animation that can be controlled via material parameters. Also every tree has color variation (with HUE value shift) on their leaves depending on their position on the map. This variation also can be changed via material parameters.

Trees have 4 LODs. Base LODs are hero lods for close-ups and their barks have tessellation. Last LODs are billboards.

Example:”poplar_a_medium_c_forest” model’s LODs have 12694, 5153, 592, 6 triangles.

Shrubs use 1024×1024 texture and their leaves have wind animation and color variation just like trees. They also have 4 LODs. Base LODs are hero lods for close-ups and last LODs are billboards.

Ferns also use 1024×1024 texture. They have 3 LODs. Last LODs are billboards.

Flowers and grasses have 3 LODs. Flowers use 4k, grasses use 2k texture.

Detail assests have no LODs because they are set to disappear at a certain distance.

Rock set uses photoscanned 2048×2048 tileable texture for all rocks except photoscanned ones. Each photoscanned rock uses 1024×1024 texture. All rocks have winter versions which have dynamic snow layer on top of them. This layer’s snow texture, snow amount, coverage and it’s sharpness can be adjust via material parameters.

Photoscanned rocks have 3 LODs. Base LODs have tessellation. Other rocks have 2 LODs.

Terrain textures are 2048×2048. All of them were photoscanned from same area in different seasons. They cover about 3m x 3m area so their texel densities are same. Snow footprint texture is 2048×1024.

حجم کل : 3.09 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا