بیت گراف
Marketplace Unrealآنریل انجینپروژه های آمادهشرکت سازنده پروژه

دانلود پروژه Stylized Water برای آنریل انجین

Unreal Engine – Stylized Water v5.2+

دانلود پروژه Stylized Water برای آنریل انجین

پروژه Stylized Water برای آنریل انجین

 

پروژه Stylized Water برای آنریل انجین : این پروژه سیستمی برای ایجاد توده های آبی سبک با امواج جابجا شده، افکت های زیر آب، امواجی که به پلیر واکنش نشان می دهند و برای حداکثر عملکرد بهینه شده است ، در این پروژه چندین سبک آماده برای راه اندازی گنجانده شده است تا کار شما را ساده کرده و نشان دهد که سیستم چقدر انعطاف پذیر است ، با سافت ساز همراه باشید.

گراویتی

عنوان : Unreal Engine – Stylized Water v5.2+

فرمت : uasset umap

کاتالوگ : ندارد

موضوع : پروژه آنریل انجین

شرکت سازنده : Unreal Engine

Unreal Engine – Stylized Water v5.2+

A system for creating stylized bodies of water with displaced waves, underwater effects, ripples that react to the player, and optimized for maximum performance. Multiple ready-to-go styles are included to get you up and running and showcase just how flexible the system is!

This Unreal Engine 5 asset allows adding one or more stylized water bodies to your project. Choose your wave resolution to balance between visuals and performance. Easily create rivers using spline meshes. The underwater post processing smoothly transitions beneath the waves. Integrates with my Stylized Sky asset (sold separately) to react to time of day and weather.

The pack does not include any landscapes, foliage, time of day or weather. Only the water and water-related systems are included.

Includes an HDR texture protected under Creative Commons CC0, linked here.

FAQ & LIMITATIONS

Can I swim in the water?

I do not have anything specific for swimming as that would be pretty specific for your project. Keep in mind the water displacement is happening on the shader World Position Offset, so things will get complicated if the waves are higher.

Is buoyancy supported?

I did not currently implement buoyancy. It is on my list of things I would like to add in a future update if possible. The reasons are the same as above.

Does the post processing work on rivers?

The rivers do not have post processing or particle ripples. They are a bit more complicated as a spline mesh. I have ideas on how I might be able to add this in the future, but have not yet tested.

Does the water system utilize Lumen or Nanite?

It is not using Lumen or Nanite. The meshes are using instanced static meshes which you can determine your tiling and resolution, and the lighting was all tested without Lumen, although I imagine things would work for Lumen.

Is the pack replicated for multiplayer?

I have not set up anything specific for multiplayer, but the blueprint code is fairly minimal and organized and should be easy to adapt to your needs.

Is the performance good? Can I improve the performance?

There are many ways to improve performance depending on how many features your project needs. You can disable underwater post processing if you don’t need to go beneath the water. You can lower the resolution of the water displacement, or reduce the amount of tiles. Check the Documentation for more info!

حجم کل : 0.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 4.7 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا