دانلود پروژه ساخت مسیر های برفی در آنریل انجین
Unreal Engine - Surface Trails (with Snow Deformation example) v4.19-4.21
پروژه ساخت مسیر های برفی در آنریل انجین
پروژه ساخت مسیر های برفی در آنریل انجین : در این پست سیستم ساخت مسیرهای سطحی که به شما امکان می دهد مسیرهای مختلفی را از روی اشیاء بر روی سطح ترسیم کنید رو از سایت Unreal Engine برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، از این پروژه می توانید برای ایجاد مسیر های حرکت کاراکتر و هر چیزی بر روی برف به صورت زیبا و دقیق استفاده کنید ، قیمت این پکیج در سایت اصلی 21 دلار است ، با سافت ساز همراه باشید .
ویژگی های این مجموعه :
- دارای امکان تنظیم قرار گیری مسیر ها در یک منظقه خاص
- دارای امکان ایجاد مسیر های قدیمی با امکان به صفر رسیدن برف
- قابلی تعریف اثر پذیری اشکال مختلف در ایجاد مسیر
- سیستم را می توان برای انواع مختلفی از موارد (مسیرهای آبی ، خزه چمن ، هر سطح VFX دیگر ) با کشیدن یک متریال به پروژه استفاده کرد
- و…
تصاویری از پروژه ساخت مسیر های برفی در آنریل انجین :
عنوان : Unreal Engine – Surface Trails (with Snow Deformation example)
فرمت : uasset | umap | uproject
کاتالوگ : ندارد
موضوع : پروژه آنریل انجین
شرکت سازنده : Unreal Engine
Unreal Engine – Surface Trails (with Snow Deformation example)
Surface trails system allows you to capture trails from objects on a surface. As main usage example there is snow landscape demo with character and physics objects leaving deformation trails after them.
Technical Details
Features:
Trails are captured and stored in some area (configurable) around player’s camera, so this system is independent from map size.
Attenuation of old trails can be configured (can be set to zero so the trails stay forever inside defined area around camera).
Trail shape is defined by spherical components with configurable hardness. So for definition of a box, for example, you need to attach several components to it (components count depends on required accuracity, in example scene there are 8 components per box and 2 components per character foot).
Actors are marked as trails receivers by applying special Tag to them.
System can be used for big variety of cases (trails on water, grass crumpling, any other surface VFX) by draging one material function into material.
Snow landscape example includes photogrammetry based dirt material appearing under the snow.
Performance notes:
System uses rendering to render targets, so it will affect GPU performance. This can be optimized for low performance platforms by decreasing render target resolution. By default resolution is 2048×2048 and all render targets will cost 24 MB of GPU memory.
If you are going to use snow deformation from example for your project, make sure that landscape tessellation also fits your performance budget.
Number of Blueprints: 6
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Documentation: ExampleMap and tutorial video
Additional information: Asset is distributed as a complete project (because of necessity to handle user input for demo purpose), however system itself doesn’t require any additional project configuration and can be easily migrated.
حجم کل : 26 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید