Marketplace Unrealآنریل انجینپروژه های آمادهشرکت سازنده پروژه

دانلود پروژه Tile Based Minimap v1.2.2 برای آنریل انجین

Unreal Engine - Tile Based Minimap (5.3)

دانلود پروژه Tile Based Minimap برای آنریل انجین

پروژه Tile Based Minimap برای آنریل انجین

 

پروژه Tile Based Minimap برای آنریل انجین : این پروژه به شما امکان می‌دهد نقشه‌های بازی سطوح خود را بر اساس تصاویر از قبل اجرا شده از سطح خود ایجاد کنید که در ویرایشگر گرفته شده و سپس به کاشی‌هایی تقسیم می‌شوند که به صورت پویا در طول بازی بارگذاری می‌شوند ، با سافت ساز همراه باشید.

گراویتی

عنوان : Unreal Engine – Tile Based Minimap (5.3)

فرمت : uasset umap

کاتالوگ : ندارد

موضوع : پروژه آنریل انجین

شرکت سازنده : Unreal Engine

Unreal Engine – Tile Based Minimap (5.3)

Tile Based Minimap (TBM) lets you create ingame maps of your levels based on prerendered images of your level that are taken in editor and then broken into tiles that are loaded dynamically during gameplay. TBM also has many perks that other minimap systems on the market might not be able to hold up with, such as…

The system is straightforward; it allows you to render top down images of your level within the unreal editor, allowing you to use them directly or export them into an image editing software.
The system is simple; It lets you easilly create blips and icons for your objects using data tables & a single function from the provided subsystem. Multiple widgets can source the blip’s information at once!
The system is customizable; it comes with a handy minimap widget that allows you to easily change the shape, rotation mode (either fixed or dynamic rotation), zoom, tilt and an optional overridable tile texture path per minimap (different textures for the same grid).
The system is dynamic; it allows you to create multiple grids in the same level and the system will dynamically switch between them based on the player location (perfect for interiors or varying heights!).
The system gives you options on replication; The blips can be replicated either statically or dynamically thanks to the Blip Replicator component. Client blips have the ability to bind to their client-side source if it exists, or use the replicated values if it does not.
The system is optimized; it’s not required to use any actors for the blips so the system doesn’t use GetAllActorsOfClass to source the blip transform.
The system gets around; it takes an array of locations within the world and draws a route on the grid based on them, similar to how a GPS would create a route for the player to follow.
The system is illustrative; it features the ability to mark locations on the map, from placing icons and symbols to plotting out entire zones (and it’s dynamic, too!).
The system hates pixel jittering as much as you do; it comes with optional material based transformations for both the grids and blips at the cost of interaction, therefore greatly reducing the jitter!
The system is smooth; you can add scale and opacity controls to blips based on their distance so they can smoothly fade in and out based on their distance to the border of the minimap.
The system is endless; the whole plugin is exposed to blueprints, allowing you to customize it with the only limit being your imagination!

حجم کل : 21 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا