LyndaUnreal Engineآموزشساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

ایجاد دونده مسیریابی مکانیکی برای بازی در Unreal

Unreal Game Mechanics: Creating a Directional Sprint

ایجاد دونده مسیریابی مکانیکی

ایجاد دونده مسیریابی مکانیکی

 

مهارت های توسعه بازی را با یادگیری نحوه پیاده سازی یک مکانیک رایج در Unreal Engine توسعه دهید. در این دوره ” ایجاد دونده مسیریابی مکانیکی ” Joel Bradley ، نحوه ایجاد یک مکانیک دونده که زمانیکه بازیکن در حال دویدن به جلوه هست کار میکند، اما رمانی که آنها به صورت ساید با ساید حرکت میکنند ، متوقف می شود را نشان می دهد.

ایشان ایجاد بلوپرینت های جدید ، افزودن متغییر ها و شرط ها ، استفاده از نود های lerp برای ترکیب همه چیز با هم را پوشش می دهد. علاوه بر این ، همانطور که نمیخواهد بازیکتان بتوانند در هر جایی با هر سطحی حرکت کنند ، محدود کردن مکانیک را نشان می دهد و همچنین نحوه ایجاد برخی حرکات ترکیبی که از سرعت ناگهانی پلیر جلوگیری میکند را می آموزید.با سافت ساز همراه باشید.

عناوین دوره ایجاد دونده مسیریابی مکانیکی :

  • ایجاد پروژه
  • ساخت اکشن ورودی
  • ساختن بلوپرینت sprint
  • تایم لاین ها و کنترل ورودی
  • متغییر ها و lerp ها
  • افزودن راه رفتن و اجرای متغییر ها
گراویتی

پیش نمایش دوره ایجاد دونده مسیریابی مکانیکی :

عنوان دوره : Lynda – Unreal Game Mechanics: Creating a Directional Sprint

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 0.38 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 16

سال آموزش : 20176

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Joel Bradley

نرم افزار : Unreal

زیرنویس : ندارد

Lynda – Unreal Game Mechanics: Creating a Directional Sprint

Expand your game development skillset by learning how to implement a common game mechanic inside Unreal Engine 4. In this course, Joel Bradley demonstrates how to create a sprint mechanic that works when the player is running forwards, but stops whenever they move in a side-to-side motion. He covers creating new blueprints, adding variables and conditions, and using lerp nodes to blend everything together. In addition—as you don’t want players to be able to sprint everywhere in the level—he demonstrates how to limit the mechanics somewhat, as well as how to create some motion blends that prevent the player from changing speed too suddenly.

Topics include:

Creating the project
Making the input action
Building the sprint blueprint
Timelines and input control
Variables and lerps
Adding the walk and run variables

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز - 66%

66%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 3.25 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا