artstationUnreal Engineآموزششرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد شیدر تنه و شاخ و برگ در Unreal Engine 5.2

Artstation - Unreal Shader - Trunk & Foliage

آموزش ایجاد شیدر تنه و شاخ و برگ در Unreal Engine 5.2

آموزش ایجاد شیدر تنه و شاخ و برگ در Unreal Engine 5.2

 

آموزش ایجاد شیدر تنه و شاخ و برگ در Unreal Engine 5.2 : در این دوره از هنرمند Michael Gerard ، در 3.15 ساعت ، بصورت گام به گام با نحوه ساخت شیدرهای گیاهی Megascans Assets اختصاصی در Unreal Engine 5.2 آشنا می شوید.مهمترین چیز برای پوشش گیاهی ، شیدر است. این دوره نحوه ساخت شیدر مناسب برای درختان، نهال ها ، بوته ها، گیاهان کوچک و چمن را نشان می دهد. این شیدر ها با گیاهان سه بعدی Megascans و دارایی های Speedtree سازگار است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش ایجاد شیدر تنه و شاخ و برگ در Unreal Engine 5.2 :

  • دو شیدر اصلی : اولی برای دارایی های پوست و شاخ و برگ ، دومی برای شاخ و برگ زمین
  • پارامتر های اتریبیوت : Color, normal, roughness, specular, ao intensities
  • پراکندگی زیرسطحی Subsurface Scattering با کنترل رنگ و شدت سفارشی
  • منطق Billboard
  • 2 نوع مختلف باد

گراویتی

عنوان دوره : Artstation – Unreal Shader – Trunk & Foliage

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 3.15 ساعت

تعداد فایل ها : 11

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Michael Gerard

نرم افزار : Unreal Engine 5.2

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Artstation – Unreal Shader – Trunk & Foliage

During this course I will show you, step by step, how to create a Vegetation Shader!

More than any other model type the most important thing for vegetation is the shader. Learn how to create the perfect shader for your trees, saplings, bushes, small plants and grass!

Compatible with Megascans 3d plants and Speedtree assets

What I will learn?

  • Two main shaders(the first one for Bark/Foliage assets and the second one for ground foliage)
  • Attribute Parameters (Color, normal, roughness, specular, ao intensities)
  • Subsurface Scattering – (with custom color & intensity controls)
  • Billboard logic(Speedtree Only)
  • Two different winds(a wavy one for non-speedtree assets and the native Speedtree wind – .st9 format not supported)
  • RVT Blending (make the perfect transition between the terrain and the foliage)

What I will get?

  • 3h15 of step-by-step video tutorial
  • 1080/30fps resolution

Software Used:

  • Unreal Engine 5.2

Level:

  • Anyone who wants to learn, improve or fix their skills in environment creation.

حجم کل : 1.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: Be the first one !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا