تجسم معماری در واقعیت مجازی با آنریل Unreal Engine
Unreal: Virtual Reality for Architectural & Industrial Visualization
تجسم معماری در واقعیت مجازی
در یک صنعت ناشناخته برای دگرگونی ، تحول و نوآوری ثابت ، واقعیت مجازی یا به اختصار VR ، راهی منحصر به فرد و جذاب برای ارائه و مشاهده محتوا می باشد.در این دوره ” تجسم معماری در واقعیت مجازی ” از سایت Lynda در نرم افزار Unreal، مربی دوره ، ویزوالیزشن آنریل انجین 4 را با VR به یک سطح جدیدی می رساند.
قبل از اینکه دوره رو شروع کنید شاید بخواهید که ایجاد محتوای سه بعدی را برای واقعیت مجازی بررسی کنید ; این به شما کمک میکند که به یک درک و شناخت قوی از اصول کار VR قبل از کار کردن با آن در یک صحنه UE4 داشته باشید.
در این دوره ، به بررسی یک پروژه موجود که باید پایبندی به قوانین خاصی داشته باشد به طوری که در یک فضای VR قانع کننده باشد. به علاوه این موارد ، با راه حل ها برای مشکلات بالقوه با محتوایات و VR سه بعدی مانند : موشن سیکنس (بیماری حرکت) و همچنین گزینه های ناوبری صحنه آشنا خواهید شد. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین دوره تجسم معماری در واقعیت مجازی :
- در نظر گرفتن VR به عنوان یک ابزار ارائه و ابزار طراحی
- انتخاب VR gear
- مهاجرت پروژه
- نکاتی برای تنظیمات صحنه VR
- مقیاس دنیای واقعی در VR
- تکسچرینگ ، ناویگیشن و جزییات در VR
- برخورد با موشن و VR sickness
- و …
پیش نمایش دوره تجسم معماری در واقعیت مجازی :
عنوان دوره : Lynda – Unreal: Virtual Reality for Architectural & Industrial Visualization
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 0.40 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 16
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Craig Barr
نرم افزار : Unreal Engine 4
زیرنویس : ندارد
Lynda – Unreal: Virtual Reality for Architectural & Industrial Visualization
In an industry known for constant change and innovation, virtual reality (VR) stands out as a uniquely fascinating way to view content. Learn how to take your Unreal Engine 4 (UE4) visualizations to a new level with VR. Before you take this course, you might want to check out 3D Content Creation for Virtual Reality; this provides you with a solid understanding of VR principles before you dive into working with VR in a UE4 scene. In this course, examine how an existing project must adhere to specific rules in order to be convincing in VR space. Plus, learn solutions for potential problems with 3D content and VR, like motion sickness, as well as scene navigation options.
Topics include:
Considering VR as a presentation tool and a design tool
Selecting your VR gear
Migrating projects
VR scene adjustment tips
Real-world scale in VR
Textures, details, and navigation in VR
Dealing with motion and VR sickness
1. VR and Visualization
VR as a presentation tool 1m 4s
Experience vs. viewing 1m 29s
VR as a design tool 2m 2s
Future considerations: VR editor 47s
2. VR and UE4
Choosing your VR gear 3m 8s
Starting points: VR templates 6m 42s
Migrating projects 6m 4s
VR scene adjustment tips 5m 38s
3. Challenges: VR and Visualization
Real-world scale in VR 2m 29s
Textures and details in VR 2m 22s
Navigation in VR 1m 55s
Motion and VR sickness 3m 18s
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?