آموزش ساخت قابلیت های ادیتور سفارشی در Unreal Engine 5 | آپدیت
Udemy – UnrealEngine5 C++ One Course Solution For Extending Editor
ساخت قابلیت های ادیتور سفارشی در UnrealEngine5
آموزش ساخت قابلیت های ادیتور سفارشی در UnrealEngine5 : در این دوره از هنرمند Vince Petrelli، با نحوه ساخت قابلیت های ادیتور سفارشی در آنریل انجین 5 از طریق ماژول های ویرایشگر مختلف و ویجت های اسلیت با استفاده از ++C آشنا خواهید شد. این دوره همه چیزهای مورد نیاز برای گسترش یک ادیتور انریل انجین با منوی سفارشی،ویجت های اسلیت،world outliner,آیکون های سفارشی و … را یاد خواهد داد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- توسعه منوهای ادیتور از طریق ماژول های مختلف
- بررسی کتابخانه اسکریپت ادیتورهای موجود چون EditorAssetLibrary و EditorUtilityLibrary.
- نوشتن کد اسلیت برای ساخت ویجت های اسلیت برای قابلیت های ادیتور سفارشی
- ایجاد یک تب ادیتور سفارشی برای نمایش ویجت های slate
- ساخت متریال ها و اتصال پین ها با کدنویسی
- ایجاد هات کی های ادیتور سفارشی برای فعال کردن توابع سفارشی
- توسعه منو Content Browser
- توسعه منو Actor Selection
- توسعه World Outliner
- افزودن آیکون های سفارشی بعنوان عناصر اینترفیس
عنوان دوره : Udemy – UnrealEngine5 C++ One Course Solution For Extending Editor
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 14.13 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 119
سال آموزش : آپدیت 2024
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Vince Petrelli
نرم افزار : Unreal Engine
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – UnrealEngine5 C++ One Course Solution For Extending Editor
In the first part of the course, we’ll focus on the actions to assets and we’ll begin with exploring the existing scripting libraries like UEditorAssetLibrary and UEditirUtilityLibrary in Unreal to help us achieve some basic quick asset actions.
Then we’ll look at how to add in our custom menu entries to help us search and delete unused assets and delete empty folders when we right mouse button click a folder. With the ability like this, we’ll then dive into slate and create different slate widgets in a custom editor tab that we registered. We’ll also cover how to use EditorUtilityWidgets and create our own algorithms to help us quickly create materials from code.
In the second part of the course, we’re gonna use the combination of EditorUtilityWidgets and EditorActorSubsystem to help us achieve actor batch selection, actor batch duplication, and randomize actor transform. Then we’ll use the skills and knowledge we learned to create actor selection lock through extending level editor actor menu, custom editor hot keys and extending world outliner.
حجم کل : 1 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید