بیت گراف
Marmoset ToolbagMixamo FusephotoshopSubstance PainterVertex SchoolZBrushآموزشپست پراسسینگتکسچرینگحجاریرندرینگریگ کردنشرکت سازندهطراحی کاراکترمتریالمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنقاشی دیجیتالنورپردازی

آموزش توسعه کاراکترها به سبک خاص در ZBrush

VertexSchool - Stylized Characters In 3D

آموزش توسعه کاراکترها به سبک خاص در ZBrush

آموزش توسعه کاراکترها به سبک خاص

 

در این آموزش توسعه کاراکترها به سبک خاص از شرکت VertexSchool ، با نحوه اعمال ورک فلوی عملی برای ساخت کاراکتر های با سبک خاص در سه بعدی با یه هنرمند معروف صنعت سه بعدی Yulia Sokolova آشنا خواهید شد. ایشان ورک فلوی خودش را برای نحوه ساخت کاراکتر خاص ، از کانسپت اولیه تا ارائه نهایی آموزش می د هد.

این آموزش فرآیند کامل اسکالپتینگ و مدلینگ یک کاراکتر خاص سه بعدی را نشان می دهد.تاکید روی تمامی مراحل پایپ لاین ، از کانسپت تا مسدود کردن اشکال اصلی ، پالایش silhouette، مدل سازی لباس ، یووی مپینگ،بیکینگ،تکسچرینگ،پوزینگ کاراکتر و رندرینگ برای رندر نهایی می باشد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • ساخت مسدود سازی اشکال اصلی در ZBrush
  • اصول سبک سازی کاراکتر : نسبت،اشکال ، خطوط و silhouette
  • حجاری یک بدن از بیس و دستان
  • مسدود کردن سر
  • حجاری یک چهره جذاب
  • مدل سازی مو
  • مسدود کردن لباس ها
  • پالایش اشکال و افزودن جزییات به لباس ها
  • استفاده از ZModeler برای سطوح سخت و مدلینگ وسایل
  • استفاده از ابزارهای Quad Draw
  • ریتوپولوژی ، یووی مپینگ و Low Poly
  • ایجاد توپولوژی تمیز از ابتدا،تنظیم توپولوژی موجود از زیبراش
  • آماده سازی مدل برای بیکینگ
  • ایجاد بیک تمیز در Substance Painter و فیکس مپ ها در فتوشاپ
  • نقاشی در Substance Painter
  • استفاده از نورپردازی بیک شده
  • کار با متریال های PBR
  • استفاده از Mixamo و ZBrush برای ریگ و پوزینگ ساده
  • تنظیم صحنه،نورپردازی ، متریال ها در Marmoset Toolbag
  • رندرینگ و پست پراسسینگ در Marmoset Toolbag
گراویتی

عنوان دوره : VertexSchool – Stylized Characters In 3D

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 8

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : –

مربی دوره : Yulia Sokolova

نرم افزار : photoshop, Marmoset Toolbag , ZBrush , Mixamo , Substance Painter

زیرنویس انگلیسی : ندارد

VertexSchool – Stylized Characters In 3D

Learn how to apply practical workflows to create stylized characters in 3D with one of the Industry’s leading artist, Yulia Sokolova. Yulia has been working as a character artist for more than 9 years and is currently working on several game projects at Digital Sun Games and NineZyme Entertainment.

Yulia will teach you the workflows for how to create a stylized character, from concept to final presentation. You will learn all the steps in the pipeline and understand how to bring your favorite concepts to life.

What You’ll Learn

The course will go through the full process of sculpting and modeling a stylized character in 3D. The emphasis will be on moving through all stages of the pipeline, moving from concept to block out the main shapes, refining the silhouette, modeling the clothing, UV mapping, baking, texturing, posing the character and rendering for final presentation. Students will learn how to get the most out of the various tools to get the best results.

By the end of the course, students will learn how to model a stylized character in 3D. They should also have gained knowledge on how to troubleshoot new problems or tasks.

By the end of the workshop you’ll:

Sculpting The Body From A Base
Sculpting An Appealing Face
Sculpting Clothing & Hard Surfaces
Painting In Substance Painter
Use Baked Lighting
Using Quad Draw And Other Tools
UV Mapping, Texture Sets, UV Packing
Rig & Pose
Materials & Light In Marmoset
and more…

1. Block Out
Choosing A Concept
Character Stylization Fundamentals (proportion, shapes, lines & silhouette)
Making A Block Out Of The Main Shapes In ZBrush

2. Body & Hands
Sculpting The Body From A Base
Sculpting The Hands
Cleaning Up The Silhouette And Main Shapes

3. Head, Face & Hair
Blocking Out The Head
Sculpting An Appealing Face
Modeling The Hair

4. Clothes & Props
Blocking Out The Clothes
Refining Large Shapes, Adding Details
Using ZModeler For Hard Surface / Prop Modeling

5. Retopology, UV Mapping & Low Poly
Managing The High Poly
Using Quad Draw And Other Tools
Creating Clean Topology From Scratch, Adjusting The Existing Topology From ZBrush

6. UV Mapping & Baking
UV Mapping, Texture Sets, UV Packing
Preparing The Model For Baking
Creating Clean Bakes In Substance Painter, Fixing The Maps In Photoshop

7. Texturing & Painting
Painting In Substance Painter
Using Baked Lighting
Working with PBR Materials

8. Posing, Rendering & Final Presentation
Using Mixamo And ZBrush For Simple Posing/Rigging
Setting The Scene, Lights & Materials In Marmoset Toolbag
Rendering & Post-Processing In Marmoset Toolbag

حجم کل : 21.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.35 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا