بیت گراف
MARIMarvelous DesignermayaVictory3DZBrushآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهطراحی کاراکترطراحی لباس و پارچهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش طراحی کاراکتر زن – پایپ لاین فیلم از Victory3d

Victory3d – Female Character Film Pipeline

آموزش طراحی کاراکتر زن - پایپ لاین فیلم از Victory3d

آموزش طراحی کاراکتر زن – پایپ لاین فیلم

 

در این آموزش طراحی کاراکتر زن – پایپ لاین فیلم از Victory3d ، با نحوه ساخت یک کاراکتر زن برای فیلم ها و انیمیشن ها با استفاده از برنامه های Zbrush, Maya, Marvelous Designer و Mari آشنا خواهید شد. اگر بدنبال دوره ایی جهت ساخت کاراکتر کامل و واقعی بصورت اسکالپ ،ریتوپولوژی،آنرپ و تکسچر و رندره شده هستید،این دوره مناسب شماست.

قبل از شروع دوره، شناخت پایه از برنامه های Zbrush, Maya, و Photoshop لازم است. نیازی به شناخت قبلی از Wrap و Marvelous Designer و Mari نیست. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • حجاری یک کاراکتر زن از سر تا پا
  • حجاری لباس باورپذیر در مارولوس دیزاینر
  • متدهای ریتوپولوژی مختلف برای کاراکترهای فیلم
  • ورک فلوی UDIM کامل بدن
  • مارولوس به مایا ریتوپولوژی و ایجاد UV
  • تکنیک های صنعتی برای نقاشی تکسچرهای با جزییات
  • شیدر پوست واقعی ،ایجاد منافذ پوستی و چین و چروک ،متریال های لباس و فلز
  • نحوه ساخت مپ های مختلف : color specular و sss بصورت گام به گام
  • ایجاد واقعی مو در Fibermesh و ایجاد ابرو،مژه و … در Xgen
  • نورپردازی بسیار با کیفیت و رندرینگ با استفاده از Arnold
گراویتی

عنوان دوره : Victory3d – Female Character Film Pipeline

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 121

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Corazon Bryant

نرم افزار : Zbrush, Maya, Marvelous Designer, Mari

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Victory3d – Female Character Film Pipeline

Have you been looking for a course that shows you how to make a realistic full body character, sculpt likeness, retopologize, unwrap, texture, and render all in one place? Then look no further. This course is for you. In this course, I will take you through the process of creating a beautiful female character and make it production-ready for films and animations.

The main topics we will be covering are:

-Sculpting a female character from head to toe
-Sculpting believable clothing
-Variety of retopology methods for movie characters
-Full body UDIM workflow
-Marvelous to Maya Retopology and UV creation
-Industry techniques for painting detailed textures
-Realistic skin shader, metal & cloth materials
-Creating realistic hair in Xgen
-High quality lighting and rendering using Arnold

Before starting this course, you should have a basic understanding of Zbrush, Maya, and Photoshop. No knowledge of Wrap, Marvelous Designer and Mari is needed as I will teach you the basics of these programs.

In this comprehensive course, we will begin by working on our female face and body using Zbrush. I will go over the major forms that you need to know to be able to produce a realistic female character. We will create details such as skin pores and tiny wrinkles to bring life to our character. We will learn about different ways of retopologizing our character, using automatic retopology and manual retopology using Wrap and Maya. We will generate our UV map for our character using the UDIM workflow. I will go over what UDIMs are, and why they are important when it comes to creating high resolution textures. You will learn how to simulate clothing using Marvelous Designer. We will then take our clothes in Maya to retopologize them to create a clean mesh, and then back into Zbrush to create major folds, minor folds, and memory folds. We will use Mari to hand paint our skin from scratch. I will show you exactly how to make different types of maps such as color map, specular map, and sss map step by step. We will create real world shaders such as silk, metal, and skin and we will go through the process of learning how to connect our maps properly. Then we move on to creating our hair using Zbrush and Maya. We will create our main hair using Fibermesh, then we go inside Maya to make Nhair for our braids that we will then use for our Xgen hair. We will create realistic eyebrows, eyelashes and peachfuzz all using one of the most powerful tools in Maya called Xgen. Last, I will show you how to create a nice clean render using Arnold and do some postwork in Photoshop to further enhance our image.

By the end of this course, you will be able to create your own amazing female character that is fully ready for production.

حجم کل : 23.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 3.4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا