آموزش شبیه سازی برف فانتزی در هودینی Houdini و Nuke
Voxyde - Fantasy Snow
آموزش شبیه سازی برف فانتزی در هودینی
آموزش شبیه سازی برف فانتزی در هودینی : در این دوره از سایت Voxyde ، با نحوه شبیه سازی رفتار برف واقعی با استفاده از دانه های Vellum Grains و افزودن یک افکت جادویی به آن در هودینی و نیوک آشنا خواهید شد. این دوره نحوه استفاده از Vellum Grains برای ایجاد واقعی برف ، بهترین روش ها برای مدیریت کالیژن ، نحوه هدایت کردن دانه ها برای بدست آوردن ظاهر خاص ، ایجاد لایه گرد و غبار برفی روی دانه ها ، افزودن ویژگی های مختلف برای واکنش نشان دادن دانه ها ، ساخت مسیرهای رنگاررنگ ماهی ، ایجاد ماهی های شناور ،تنظیم لایر رندر با AOV های مختلف ، رندرینگ در redshift ، کلایه بندی کردن رندرها در نیوک و تکنیک هایی برای بهبود رندر و … را پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش شبیه سازی برف فانتزی در هودینی :
- دانه های Vellum
- تنظیمات شبیه سازی و کالیژن
- حذف دانه ها
- شطرنجی کردن حجم
- ایجاد گرد و غبار برفی
- میدان چگالی و سرعت
- حل کننده Pyro
- کالیژن SDF
- کالیژن Solver و Pre-roll
- منبع ذرات
- تنظیم Advection
- شبیه سازی ذرات ماهی
- رندرینگ ، متریال ها و AOV ، تنظیم Cloth Vellum
- کامپوزیشن در Nuke : درخشش زمین، ذرات و زبری ماهی ،حجم برف و گرد و غبار
عنوان دوره : Voxyde – Fantasy Snow
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3.51 ساعت
تعداد فایل ها : 000
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Voxyde
نرم افزار : Nuke & Houdini
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Voxyde – Fantasy Snow
Use Vellum grains to create realistic snow behavior. Add extra elements to make it into a magical effect.
Vellum Grains
In this course we’re going to use vellum grains to create realistic snow behavior. We’ll talk about best ways to handle collisions and how to art direct the grains to get a specific look.
Snow Dust
Then we’re going to create a snowy dust layer on top of the grains. This dust layer will react to our grains depending on various attributes and other sources we define.
Fish Trails
We’re also going to create a bunch of swimming fish and use them to create colorful particle trails.
We’ll set up multiple render layers with different AOVs, and render everything in redshift.
Compositing
In nuke we’re going to layer all our renders so we have complete control over each element. Here I’ll show you a lot of techniques to improve the final render.
We’ll use the UVs to bring extra textures, fine-tune individual AOVs, and add a few post process FX to complete the shot.
Downloads
You will have all the geometry, assets & textures required included with the downloads.
The download archive also include the completed Houdini project file (ver. 19.5) and Nuke project file (ver. 13.2v4) – Please note that the Nuke project file is with the Indie version
حجم کل : 14.9 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋