آموزش مدلینگ سلاح برای بازی در Maya و Zbrush
Udemy - Weapon modeling for games Using Maya and Zbrush
آموزش مدلینگ سلاح برای بازی در Maya و Zbrush
آموزش مدلینگ سلاح برای بازی در Maya و Zbrush : در این دوره از GhostS Courses ، با نحوه استفاده از مایا و زیبراش برای ساخت اسلحه آماده بازی بسیار با کیفیت آشنا می شوید. این دوره ورک فلوی کامل و تست شده برای ایجاد دارایی آماده بازی برای صنعت را از بلاک اوت تا رندر نهایی یاد می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش مدلینگ سلاح برای بازی در Maya و Zbrush :
- مدلینگ اسلحه با مایا و زیبراش
- بهینه سازی مدل سه بعدی برای آماده سازی جهت پروداکشن بازی
- نحوه انجام یووی لایوت و آنرپ صحیح
- آموزش ورک فلوی تکسچرینگ PBR در Substance Painter
- آموزش بیکینگ و ایجاد رندرینگ با کیفیت بالا در Marmoset toolbag
عنوان دوره : Udemy – Weapon modeling for games Using Maya and Zbrush
سطح : مبتدی
زمان کل دوره : 9.32 ساعت
تعداد فایل ها : 10
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : GhostS Courses
نرم افزار : Maya – Zbrush
زیرنویس انگلیسی : ندارد
فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد
Udemy – Weapon modeling for games Using Maya and Zbrush
Model high quality game ready weapons using Maya and Zbrush
Learn to model weapons using Maya and Zbrush
Learn to optimize 3D models to get them ready for a game production
Learn to properly unwrap and layout Uvs
Lear the workflow of PBR texturing in Substance Painter
Learn to properly create high quality renders using Marmoset toolbag
This is a course that will teach you the complete and tested workflow of creating a game ready asset for the industry. You will learn from start to finish how to create a weapon game ready model from blockout to final render.
In this course we are gonna be using:
-Maya: For modeling the asset, laying, and packing the Uvs.
-Marmoset Toolbag: For bakes and renders.
-Substance Painter: For texturing the asset.
-Zbrush: For modeling, and optimizing the high poly.
By the end of this course you are gonna be able to create any weapon or asset you want and take it through the whole pipeline into a game ready, high quality asset.
More than 9 hours of FULLY narrated content
This course is over 9 hours and is divided into easy to follow, fully narrated sections:
-First section includes: Introduction and reference analysis. This is where we start creating the blockout.
-Second section includes: The whole process of creating the model and the high poly.
-Third section includes: The process of creating the Low Poly and the Uvs.
-Fourth section includes: The process of baking the model in marmoset toolbag and fixing any baking errors.
-Fifth section includes: The process of texturing the asset using the Spec/Gloss workflow and then taking it to create high quality renders.
حجم کل : 7.3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋