mayayiihuuZBrushآموزشساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش تکنولوژی مدلینگ اسکن سه بعدی برای فیلم و بازی به زبان چینی

Yiihuu - Film and Game Model 3D Scanning Modeling Technology Learning Manual-FACS Portrait - Chinese

آموزش تکنولوژی مدلینگ اسکن سه بعدی برای فیلم و بازی به زبان چینی

تکنولوژی مدلینگ اسکن سه بعدی

 

آموزش تکنولوژی مدلینگ اسکن سه بعدی برای فیلم و بازی به زبان چینی : در این آموزش از سایت چینی Yiihuu ، هنرمند Jeffrey Ian Wilson، از طریق یک مورد بازسازی داده های اسکن شده از یک مدل آوتار، سیستم کدگذاری رفتاره چهره پیشرفته FACS را در مایا و زیبراش آموزش می دهد. این تکنولوژی روی مدلهای استاتیک ،پرفورمنس کاراکتر های سی جی داینامیک و … اعمال می شود.

این دوره ابتدا مفهوم فن‌آوری FACS را توضیح می‌دهد، و سپس داده‌ها را از طریق مدل آواتار و یک سری از داده‌های اکسپرژن که می‌تواند مستقیما در پروژه‌های بازی مورد استفاده قرار گیرد، بازسازی می‌کند.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Yiihuu – Film and Game Model 3D Scanning Modeling Technology Learning Manual-FACS Portrait

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 9 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 19

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Jeffrey Ian Wilson

نرم افزار : Maya – ZBrush

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Yiihuu – Film and Game Model 3D Scanning Modeling Technology Learning Manual-FACS Portrait

| Course Introduction |
INTRODUCTION

| This is a set of 3D facial expression capture and binding teaching. Through a case of reconstructing scanned data from an avatar model, you will learn the advanced FACS facial behavior coding system and apply the technology to static models, dynamic CG character performance, etc.; |
| The tutorial is dedicated by Jeffrey Ian Wilson, a senior special effects engineer and modeling expert with 25 years of work experience, focusing on technical practicality and optimization of the production process |
| The case used in the tutorial is a game asset purchased by Ten24, which requires 3D scanning Participants of the modeling part, please watch this series of “Props” and “Scene”. The course first explains the concept of FACS technology for you, and then reconstructs the data and a series of expression captures through the avatar model, and finally obtains that can be directly used in game projects The complete head model and a series of expression data. |

حجم کل : 2.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا