آموزش مقدمه ای بر پارتیکل ها در Houdini 17 از Yiihuu
Yiihuu – Introduction to Houdini 17 Particles
آموزش مقدمه ای بر پارتیکل ها در Houdini
در این آموزش مقدمه ای بر پارتیکل ها در Houdini از سایت معتبر Yiihuu، هنرمند Gil Nam Choi، بروی چگونگی کار با ذرات و پارتیکل ها در هودینی و با استفاده از Point VOP و wrangle تمرکز خواهد کرد. با این دوره بی نظیر با بسیاری از نکات و ترفند های عملی که توسط هنرمندان حرفه ایی FX مورد استفاده قرار میگیرد ، آشنا می شوید. در این دوره 10 ساعته ، قادر خواهید شد که در هودینی 17 ، برف، باران ،جرقه،شن و ماسه و زمین مرطوب بسازید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- مقدمه ایی بر اینترفیس هودینی
- آشنایی با ذرات و POP
- اتریبیوت و VEX چیست ؟
- نحوه ایجاد سرعت با PointVop و Wangle
- ایجاد جرقه و ماسه
- ایجاد Dotproductusing با توابع ساده ریاضی
- ایجاد باران ساده با POP Solver
- ساخت باران
- تغییر شکل با استفاده از Ripple Solver
- ایجاد برف با POP solver
- ایجاد روبات در برق
- کار با SOP Solver
- شبیه سازی و رندرینگ شن و ماسه
- تعامل زمینی
- تخریب و آوار
- رندرینگ
عنوان دوره : Yiihuu – Introduction to Houdini 17 Particles
سطح : مبتدی
زمان کل دوره : 10 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 25
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Gil Nam Choi
نرم افزار : Houdini
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Yiihuu – Introduction to Houdini 17 Particles
This course will focus on How to control Particles using Point VOP and wrangle. Through this course, you will learn some of the practical tips and tricks that are used by professional FX artist. Also, learn to create Spark, Sand, Rain, Snow and Wetmap on your own using latest version of Houdini 17.
Houdini Interface
Understanding Particles, POP
What is Attribute and VEX
Chapter Two: How to control POP
How to create velocity using PointVop -Wangle
Create Sand and Spark-1
Create Sand and Spark-2
Create Dotproductusing simple math functions
Chapter Three:Particle POP in depth
Create basic Rain, Using POP Solver
Create Rain
Create deformation using Ripple Solver
Chapter Four: Understanding SOP Solver
Create Snow, Using force in POP solver
Create robot in Snow
SOP Solver
Chapter Five:Particle Rendering
Sand Simulation
Sand Rendering
Sand Rendering – Pixel sample
Render sphere
Chapter Six: Introduction to VEX
How to use Attribute Transfer and point cloud
Deform based on Image
More Math functions
Chapter Seven: Ground Interaction
Spark Emitting
Ground Interaction-1
Ground Interaction-2
Debris
Render
حجم کل : 10.5 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋