mayaPluralsightTopoGunZBrushآموزشحجاریشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد موجود دریایی در Maya و ZBrush

Pluralsight - Creating a Sea Creature in Maya and ZBrush

آموزش ایجاد موجود دریایی در Maya و ZBrush

ایجاد موجود دریایی در Maya و ZBrush

 

در آموزش ایجاد موجود دریایی در Maya و ZBrush ، تکنیک های صرفه جویی در وقت و ورک فلو برای ایجاد یک موجود زنده دیجیتال در Maya , ZBrush و TopoGun یاد می گیریم . هنگام ایجاد یک کانسپت موجود برای صنعت فیلم ، پرسیدن اینکه یک کارگردان قبل از تصویب یک کانسپت شخصیت تقاضای ارائه یک کاراکتر دقیق یا حتی یک چاپ 3D از موجودات ، معمولی است.

در طول این درس، ما به فرایند خلاقانه گرفتن یک کانسپت 2D نگاه می کنیم و آن را به یک مکعب دیجیتالی 3D تبدیل می کنیم که به اندازه کافی برای نشان دادن یک مدیر فیلم برای تصویب است.

پس از تأیید، قبل از اینکه استودیو VFX بتواند مفهوم شخصیت را به خط لوله متصل کند، ابتدا باید به یک مشبک تمیز که برای تطبیق و انیمیشن آماده است، به طور کامل مجددا مورد استفاده قرار گیرد.

در پایان این آموزش ما از طریق کل فرایند مفهومی ایجاد یک کانسپت کاراکتر فیلم آماده میشویم که مطابق با استانداردهای چاپ 3D تهیه شده و برای نمایش دراماتیک ارائه شده است  با سافت ساز همراه باشید.

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Pluralsight – Creating a Sea Creature in Maya and ZBrush

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 3.28 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 16

سال آموزش : 2012

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Darrell Abney

نرم افزار : Maya ، ZBrus

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Creating a Sea Creature in Maya and ZBrush

In this Maya tutorial we will learn time-saving techniques and workflows for creating a digital creature maquette in Maya, ZBrush and TopoGun. When creating a creature concept for the film industry, it is common for a director to ask for a detailed character rendering or even a 3D print of the creature before approving a character concept. Throughout these lessons we will look at the creative process of taking a 2D concept and turning it into a 3D digital maquette that is detailed enough to show a film director for approval. Once approved, before the VFX studio can integrate the character concept into it’s pipeline it must first be fully retopologized into a clean mesh that is ready for rigging and animation. By the end of this tutorial we will have gone through the entire conceptual process of creating a film-ready character concept that is posed, prepared in accordance with 3D printing standards and rendered for a dramatic presentation.

1.Introduction and Project Overview 1 m 30s
2.Creating a Sea Creature in Maya and ZBrush 3h 26m

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز - 85%

85%

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.25 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا