آموزش ساخت یک بازی فرار زامبی با Unity’s NavMesh
Udemy – Zombie Escape: A Point & Click 3D Game using Unity's NavMesh
ساخت یک بازی فرار زامبی با Unity’s NavMesh
آموزش ساخت یک بازی فرار زامبی با Unity’s NavMesh : در این دوره از هنرمند Billy McDaniel ، با نحوه طراحی یک بازی کامل با استفاده از راه حل های مسیریابی داخل یونیتی و کد های سی شارپ برای کنترل نبرد و گشت هوش مصنوعی دشمن آشنا خواهید شد. این دوره برای توسعه دهندگان سطح مبتدی تا متوسط مناسب میباشد تا با نحوه کار با سیستم NavMesh یونیتی آشنا شوند. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش ساخت یک بازی :
- استفاده از سیستم NavMesh یونیتی برای مسیریابی دشمنان و بازیکنان
- تولید تصادفی سطوح بازی و بیک NavMesh در ران تایم
- ایجاد State Machine محدود ساده در سی شارپ برای سازماندهی هوش مصنوعی دشمنان
- طراحی یک بازی کامل از صفر تا صد
- سیستم های کمبات و سلامتی ،درها و کلید ها،Breadcrumbs
عنوان دوره : Udemy – Zombie Escape: A Point & Click 3D Game using Unity’s NavMesh
سطح : مبتدی
زمان کل دوره : 17.52 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 75
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Billy McDaniel
نرم افزار : Unity
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Zombie Escape: A Point & Click 3D Game using Unity’s NavMesh
This course is intended to help beginner to intermediate level game developers become more comfortable using Unity’s NavMesh system.
Point & Click Player Movement that utilizes Unity’s NavMesh Agent with automated animations based on velocity.
We’ll write a simple Finite State Machine using C# that keeps track of enemy behaviors such as Patrol, Idle, Chase, Attack and Standby.
We’ll write a simple geomorphic-style procedural generator and then at runtime, once a new level has been created, we’ll bake Unity’s NavMesh Surface, allowing agents to take advantage of A* Pathfinding in a newly generated environment.
Learn how to properly configure NavMesh Agents to prevent them from getting stuck or walking through solid objects.
Learn how to use NavMesh Obstacles, Modifiers, Areas, Agent Types and more!
Write code to instruct enemies to flock around a player while waiting for their turn to attack (rather than having all enemies attacking mindlessly at once)
Randomly place enemy Spawn Nests throughout your generated levels with simple rules, such as the distance from player required to activate the spawner, maximum number of enemies to spawn, type of enemies to spawn, hits required to destroy a nest and the reward for eliminating one.
We’ll use ScriptableObjects to help organize the game’s resources for optimizing memory usage.
We’ll write a Singleton script that will stay in memory at all times, allowing us to keep track of health, inventory, upgrades and so on while the game advances levels and changes scenes.
We’ll follow all of that up by creating Health & Combat systems and making the game fully playable by the end of the course.
دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا : 8.9 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید