LyndaUnreal Engineآموزشانیمیشنشبیه سازیشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشمعماری و ساختماننرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش Global Illumination در شبیه سازی معماری با UE4

Lynda – Unreal Engine: Global Illumination for Architectural Visualization

آموزش Global Illumination در شبیه سازی معماری با UE4

آموزش Global Illumination

 

آموزش Global Illumination : هر کسی که از موتور آنریل انجین برای تجسم ریل تایم استفاده کند، می‌داند که نورپردازی خوب تا چه حد اهمیت دارد. Global Illumination بهترین روش برای شبیه‌سازی چگونگی رفتار نور در دنیای واقعی است.

در این دوره آموزشی از Lynda ، مربی دوره Brian Bradley ، تنظیمات کلیدی ، بهترین تمرینات برای معماران،طراحان، و هنرمندانی که بدنبال حل کننده Global Illumination در فرآیند تجسم هستند را نشان می دهد.

نحوه ایجاد lightmaps برای سطح ، تمرکز روی محاسبات Lightmass GI تا منابع محاسباتی را به بهترین روش استفاده کرد ، درک تاثیر گذاری متریال ها روی نورپردازی ، تنظیم پورتالهای نوری که سریع ، تمیز و آماده پروداکشن هستند را می آموزید. علاوه بر این ، چگونگی کار با area shadows و تصاویر با رنج داینامیکی بالا و نحوه تنظیم نورهای استاتیک را نیز فرا میگیرید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • کار با Lightmass GI engine
  • تمرکز رو محاسبات GI
  • تولید یووی مپ نور
  • بیک نورها
  • کنترل بالانس نور
  • استفاده از Ambient Occlusion
  • انیمیشن و GI
  • اکسپوژر
  • صرفه جویی در تصاویر با رزولیشن بالا
گراویتی

عنوان دوره : Lynda – Unreal Engine: Global Illumination for Architectural Visualization

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1.30 ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Brian Bradley

نرم افزار : Unreal Engine

زیرنویس : دارد

Lynda – Unreal Engine: Global Illumination for Architectural Visualization

Anyone who uses Unreal Engine for real-time visualization knows how important good lighting is to your presentation. Global Illumination is the best way to simulate how light behaves in the real world. In this course, Brian Bradley shows key settings and best practices for architects, designers, and artists looking to incorporate the Lightmass Global Illumination (GI) solver into their visualization process. Learn how to create lightmaps for a level, focus Lightmass GI calculations to put your computing resources to best use, understand how materials affect lighting, and set up light portals that are quick, clean, and production ready. Plus, discover how to work with area shadows and high-dynamic-range images (HDRIs), and see how adjustments to static lighting scale affects quality. Brian also introduces advanced topics, such as lighting animated objects with GI and controlling color bleed.

Topics include:

  • Working with the Lightmass GI engine
  • Focusing GI calculations
  • Generating light map UVs
  • Light baking
  • Controlling light bounce
  • Using Ambient Occlusion
  • Animation and GI
  • Exposure
  • Saving out high-resolution images

حجم کل : 1.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا