3ds maxFumeFXKrakatoaPluralsightآموزشپلاگین استفاده شدهذرات - دینامیکرندرینگشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد افکت ذرات طوفان در 3d Max و Fume Fx

Pluralsight - Tornado Particle Effects in 3ds Max and FumeFX

آموزش ایجاد افکت ذرات طوفان در 3d Max و Fume Fx

آموزش ایجاد افکت ذرات طوفان

 

در این آموزش ایجاد افکت ذرات طوفان ، نحوه ایجاد داینامیک،سیستم انعطاف پذیر طوفان و رندر آن با تکنیک های گوناگون را در 3ds Max و Fume Fx می آموزیم.به شما نشان می دهیم که چگونه به تنظیم سیستم پیچیده جریان ذرات تشکیل دهنده طوفان در داخل مکس را انجام دهید.

فراتر از ایجاد یک طوفان گرد و غبار که در این آموزش ایجاد می کنیم دارای عملکرد منطقی به صورت رفت و برگشت و شروع آن زمانی که به صورت سبک آغاز شده تا نقطه اوج گرفتن آن را برای شما تداعی خواهیم کرد طوری که انعطاف پذیری آن در محیط کاملا مشهود باشد و انیمیت آن را داخل Viewport مشاهده می کنید.

سپس برای اینکه بیشتر طبیعی تر به نظر برسد ، با استفاده از شبیه سازی ذرات با FumeFX جلوه طبیعی تری را برای حرکات ذرات ایجاد خواهیم کرد.همچنین دستی به Krakatoa خواهیم برد و از آن برای رندر تعداد بی شماری از ذرات استفاده خواهیم کرد. در نهایت تکنیک هایی را برای رفع اثرات مصنوعی بوجود آمده در Nuke را بررسی خواهیم کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Pluralsight – Tornado Particle Effects in 3ds Max and FumeFX

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 1.45 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 11

سال آموزش : 2011

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Matt Radford

نرم افزار : 3ds Max , Fume Fx , Krakatoa

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Pluralsight – Tornado Particle Effects in 3ds Max and FumeFX

In this tutorial, we will learn to create dynamic, flexible tornado systems and render them using a variety of techniques. This tutorial will show how to set up a complex Particle Flow system to make a tornado inside of 3ds Max. Going beyond a traditional vortex field, the tornado that we’ll create in this tutorial will employ recursive logic to keep the system alive while still being lightweight enough to be animatable inside the viewport. We will then look at getting much more natural movement by simulating FumeFX based off of the particle simulation. We’ll also touch on Krakatoa and using that to render a large number of particles. Partitioning will be covered along with some of the rendering options available. Finally, we’ll look at some techniques to fix artifacts in NUKE. Software required: 3ds Max 2011, FumeFX 2.0, Krakatoa 1.6.

حجم کل : 650 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا