بیت گراف
Digital Tutorsmayaآموزشانیمیشنشرکت سازندهطراحی لباس و پارچهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت لباس برای پروداکشن در مایا Maya

Creating Costumes for Production in Maya

ساخت لباس برای پروداکشن

ساخت لباس برای پروداکشن

 

در این دوره به ساخت لباس برای پروداکشن می پردازیم. در این آموزش مایا، شما با بهترین روش برای طراحی و ایجاد مدل تمیز لباس و برخورد جسم در برنامه مایا آشنا خواهید شد. چگونگی تنظیم خواص پارچه برای کمک به ایجاد یک شبیه سازی نرم و صاف و سریعتر خواهید آموخت. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • بررسی هندسه
  • طراحی لباس
  • ایجاد ستون های مات
  • کت و شلوار ادامه داد
  • ایجاد انیمیشن و پوشاندن بدن و دستکش
  • ایجاد colliders و مش
  • اجرای لایه ها و محدودیت ها
  • تنظیم برخورد و ضخامت پارچه
  • ادامه به تنظیم خواص پارچه
  • خصوصیات پالایش پارچه
  • قرار دادن جیب ها و دکمه های اتصال
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital-Tutors – Creating Costumes for Production in Maya

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.13 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 16

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Suzi Little

نرم افزار : Maya 2014

زیرنویس : ندارد

Digital-Tutors – Creating Costumes for Production in Maya

Throughout these lessons, we’ll cover the best methods for creating a clean model for clothing and a collision object, how to adjust the cloth properties to help create a smoother and faster simulation, and how to organize your scene, making it as light and clean as possible to create an efficient and robust setup. We’ll also review rest meshes and their usefulness with post-creation tailoring of a costume. By the end of this course, you will have a solid understanding of some core principles of proper costume creation, suitable for studio production needs. Software required: Maya 2014.


Assessing your costume’s style and function
Checking geometry
Demodeling the dress model
Continuing to demodel
Removing excess geometry
Making mitten colliders
Continuing mittens and close feet
Applying animation and wrap collider body and mittens
Creating colliders and meshes
Implementing layers and constraints
Adjusting collision and cloth thickness
Continuing to adjust cloth properties
Refining cloth properties
Wrapping pockets and attaching buttons
Creating a rest mesh and conclusion

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا