LyndaUnreal Engineآموزششرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشمعماری و ساختماننرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد متریال برای تصویرسازی معماری در Unreal Engine

Lynda – Unreal Engine: Materials for Architectural Visualization

آموزش ایجاد متریال

آموزش ایجاد متریال

 

در این آموزش ایجاد متریال در Unreal Engine یاد بگیرید که چگونه متریال مورد نیاز در تصویرسازی در حوزه معماری را بسازید. با مدرس این دوره Joel Bradley همراه شوید درحالی که او به ما از مزایای و ویژگی های منحصر به فرد این موتور تصویرساز می گوید.

از تکنیک هایی که باعث هر چه بهتر شدن پروژه های شما می شود. هر چیزی را در مورد Unreal Material Editor یاد خواهید گرفت اینکه چه زمانی و چگونه از این ابزار به درستی استفاده کنید و چگونه متریال پایه را با این ابزار بوجود بیاورید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

عناوین اصلی آموزش ایجاد متریال :

  • مقایسه جزئیات هندسی با جزئیات تکسچر
  • نقاط قوت Bitmaps در آنریل
  • ساختن متریال درآنریل
  • چگونه و چه زمانی از Material Editor باید استفاده کنیم
  • ایجاد انعطاف و انطباق پذیری در متریال
  • استفاده و اشتراک گذاری از Substance Source
  • استفاده از B2M در موتور آنریل
  • مزایای ساختن متریال توسط خودمان
گراویتی

عنوان دوره : Lynda – Unreal Engine: Materials for Architectural Visualization

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1.34 ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Joel Bradley

نرم افزار : Unreal Engine

زیرنویس : ندارد

Lynda – Unreal Engine: Materials for Architectural Visualization

Learn how to create and optimize materials for architectural visualization in Unreal Engine. In this course, join instructor Joel Bradley as he explores the benefits and drawbacks of some of the most popular visualization workflows, sharing techniques that can help you make your projects look their best. Learn all about the Unreal Material Editor, including how and when to use it. See how to build a base material with the Material Editor that you can reuse on your projects when needed. Plus, discover how to save time by leveraging resources in Substance Source and Substance Share; how to put the Bitmap2Material (B2M) application to good use; and how to create textures procedurally.

Topics include:

  • Geometry detail vs. texture detail
  • Advantages of bitmaps in Unreal
  • Building materials inside Unreal
  • How and when to use the Material Editor
  • Building flexibility into materials
  • Using Substance Source and Share
  • Using B2M inside Unreal Engine
  • Benefits of procedural texturing

حجم کل : 1.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا