آموزش ایجاد کانسپت وسیله خودرو در Maya
Creating Concept Vehicles in Maya
آموزش ایجاد کانسپت وسیله خودرو در Maya
در این آموزش ایجاد کانسپت وسیله خودرو در Maya از هنرمند Justin Marshall، ورکفلوی هنر محور برای توسعه طرح مفهمومی،مدلسازی Polygon ها و نور و رندرینگ را می آموزید. این دوره آموزشی نزدیک به هفت ساعت پروژه محور با تمرین بر روی مدلسازی مفهومی وسیله نقلیه برای استفاده در فیلم ، بازی و طراحی را فرهم آورده است. این دوره برای هنرمندان تازه کار و با تجربه عالی می باشد.
این آموزش مواردی چون : توسعه طرح مفهومی، راه حل هایی برای چالش های طراحی،تکنیک های مدلسازی Polygon ها ، استفاده از Smooth Preview ، تبدیل Smooth Preview به پالیگان ها،تامبنیل ها تا تکمیل طرح ها ،استفاده از سه بعدی برای مدلهای Pre-visualize ،اصلاحات فنی خودرو و طراحی آن، ایجاد خطوط چین دار و برجسته با Edge Loop ها، اضافه کردن جزئیات برای واقع گرایی، عملیات UV Mapping (جداسازی هر بخش جهت متریال دهی) ، اعمال سطوح متریال کرومی ، ساخت متریال Carpaint(رنگ مخصوص خودرو) ، ایجاد جلوه های فلزی برقی، استفاده از ابزارهای Text، رندرینگ با تنظیمات Final Gather،اضافه کردن HDRI ها،ایجاد تکسچردر فتوشاپ، تایل بندی Bump map ، ایجاد بافت UV(در دو جهت) با تصاویر، دستکاری لبه های امتداد یافته با ابزار Split Polygon (ابزارتقسیمات لبه های آبجکت)، ایجاد پانل های هم اندازه و چفت ، ایجاد پانل های درخشان یا بازتابنده را پوشش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : Pluralsight – Creating Concept Vehicles in Maya
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 7 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 41
سال آموزش : 2008
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Justin Marshall
نرم افزار : Maya
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Pluralsight – Creating Concept Vehicles in Maya
Learn an artist-oriented workflow for concept development, polygon modeling, lighting, and rendering. This course provides nearly seven hours of project-based training on conceptual vehicle-modeling for use in film, games, and design. It’s perfect for new and experienced artists. Popular highlights include: Conceptual Development; Solutions to Design Challenges; Polygon Modeling Techniques; Using Smooth Preview; Converting Smooth Preview to Polygons; Thumbnails to Complete Designs; Using 3D to Pre-visualize Models; Automotive Terminology and Design; Creating Creases with Edge Loops; Adding Realism with Detail; UV Mapping Techniques; Applying Chrome Surface Materials; Building Car Paint Materials; Creating Brushed Metal Effects; Using the Text tool; Rendering with Final Gather; Adding HDRI Lighting; Texture Creation in Photoshop; Creating Tiled Bump Map; Building Textures with UV Snapshots; Manipulating Edge Flow with Split Polygon Tool; Creating Fitted Panels; Adding Glowing Panels. Software required: Maya 2008 and up.
حجم کل : 2.3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋