3ds maxMarmoset ToolbagPluralsightSubstance Painterآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش رندرینگ مبتنی بر فیزیک در Substance Painter

Pluralsight - Physically-based Rendering in Substance Painter

آموزش رندرینگ مبتنی بر فیزیک در Substance Painter

آموزش رندرینگ مبتنی بر فیزیک

 

در این آموزش رندرینگ مبتنی بر فیزیک از Pluralsight ، به تکسچردهی یک مدل سه بعدی از ابتدا با استفاده از گردش کاری مبتنی بر فیزیک (PBR) در Substance Painter خواهیم پرداخت. در حالی که این ورک فلوی این آموزش بیشتر به دارایی های گیمینگ اختصاص داده شده است،اکثر تکنیک ها در هر دارایی CG (Computer Graphic) قابل استفاده می باشد.

ابتدا به مراحل مورد نیاز برای ایجاد تکسچر PBR می پردازیم ، سپس با استفاده از تری دی مکس با تنظیمات مش شروع می کنیم، بعد با استفاده از Substance Painter به تکسچر مدلمان با استفاده از ابزارها و تکنیک های مختلف به ایجاد مپ های تکسچر به روش غیر مخرب می پردازیم.

با پایان این آموزش قادر خواهید بود تکنیک های حرفه ای مختلفی را برای کار کارآمد و سهولت تکسچر برای مدل سه بعدیتان به صورت PBR استفاده کنید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Pluralsight – Physically-based Rendering in Substance Painter

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2.22 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 17

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Gaetan Lassagne

نرم افزار : 3ds Max , Substance Painter , Marmoset Toolbag

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Pluralsight – Physically-based Rendering in Substance Painter

In this Substance Painter tutorial, we’ll learn how to texture a 3D model from scratch using a physically-based rendering (PBR) workflow. While the workflow in this tutorial is dedicated more to game assets, most of the techniques can be applied to any CG asset. First, we’ll look at the steps required to create PBR textures from scratch, starting with using 3ds Max to set up our meshes. We’ll then use Substance Painter to texture our model using different tools and techniques to create our texture maps in a non-destructive way. By the end of this Substance Painter training, you’ll be able to master different techniques to work efficiently and easily texture your 3D models using PBR textures. Software required: 3ds Max 2015, Substance Painter 1.4, Marmoset Toolbag 2.

حجم کل : 4.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.83 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا