بیت گراف
Lyndamayaآموزشانیمیشنریگ کردنشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ریگ حیوان بالدار در Maya

Lynda – Rigging a Winged Animal in Maya

آموزش ریگ حیوان بالدار در Maya

ریگ حیوان بالدار

 

در این مجموعه آموزش ریگ حیوان بالدار از شرکت Lynda ، چگونگی ریگ یک کاراکتر پرنده کامل از صفر تا صد را در Maya یاد می گیرید. مربی دوره Jason Baskin، فرآیند کاملش را با یک اسکلت مجازی ، قرار دادن مفاصل و جهت گیری آنها به گونه‌ای که قابل‌ پیش‌بینی باشند را نشان می دهد.

کنترل ها را می افزاییم تا انیماتور بعداً مبتواند کی فریم و ژست کاراکتر را تنظیم کند ، روی بالها متمرکز شود و سپس پاها و پشت را حرکت دهد. سپس رفتار پر را تنظیم ، کنترل ها را افزوده و ویژگی هایی اضافه می کنیم تا پر برای پرواز یا استراحت شکل بگیرد.

Jason نحوه ایجاد اسکواش،استرچ (کشش و خم) برای استایل های انیمیشنی کارتونی تر را نشان می دهد. در نهایت، مش را به اسکلت وصل خواهید کرد و پرنده خود را برای یک پرواز آزمایشی در می آورید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • ایجاد اسکلت
  • ریگ مفاصل بال
  • رفتار با appendages ثانویه
  • شکل دادن به پرها
  • آدرس دهی چین بال
  • افزودن squash/stretch/bend deformer به سر
  • ریگ عناصر دیگر
  • تست ریگ
گراویتی

عنوان دوره : Lynda – Rigging a Winged Animal in Maya

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 21

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Jason Baskin

نرم افزار : Maya

زیرنویس : ندارد

Lynda – Rigging a Winged Animal in Maya

Learn how to rig an entire bird character from start to finish in Maya. Jason Baskin takes you through the complete process, starting with a virtual skeleton—positioning joints and orienting them so that they behave predictably. You’ll add controls so an animator can later keyframe and pose the character, concentrating on the wings and then moving to the feet and back. Then you’ll establish the feather behavior, adding controls and attributes that allow the wing to be shaped for flight or rest. Jason even shows how to create squash, stretch, and bend deformations for more cartoonish animation styles. Finally, you’ll bind the mesh to the skeleton and take your bird for a test flight.

Topics include:

  • Creating the skeleton
  • Rigging wing joints
  • Dealing with secondary appendages
  • Shaping the feathers
  • Addressing wing tuck
  • Adding a squash/stretch/bend deformer to the head
  • Tying the rig elements together
  • Testing the rig

دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا : 0.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.65 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا