دانلود آموزش شبیه سازی یک انفجار زمینی در Maya
Simulating a Ground Dust Explosion in Maya
شبیه سازی یک انفجار زمینی در Maya
در این آموزش از سایت pluralsight نرم افزار Maya ،مربی دوره ، با استفاده از مایعات و ذرات ، یه انفجار با گرد و غبار رو شبیه سازی می کند. این آموزش ، روش ها و مراحل ضروری برای ایجاد یک انفجار در مقیاس بزرگ ، استفاده از ذرات برای راندن حرکت سیالات، اثرات تولید شده توسط انفجار در شکل امواج و گرد و غبار ، ویژگی های مختلف کانتینر و امیتر سیالات را تحت پوشش قرار می دهد با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- شناخت آناتومی یک انفجار گرد و غبار
- انسداد انفجار گرد و غبار با بار particles
- ساخت کانتینر fluid گرد و غبار
- ایجاد چگالی ، سرعت ، تلاطم ، سیالات گرد و غبار
- آزمایش با fluid temperature
- ایجاد یک کانال جداگانه برای گرما و حرارت
- ساخت اثرات سیالات گردو خاک زمین
- تکمیل رندر و کش سالات
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره :Digital Tutors – Simulating a Ground Dust Explosion in Maya
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 1 ساعت و 30 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 13
سال آموزش : 2015
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Pankaj Malik
نرم افزار : Maya 2016
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – Simulating a Ground Dust Explosion in Maya
In this Maya tutorial, we’ll simulate a ground dust explosion using fluids and particles. This course is divided in two sections. In the first section, we’ll delve into all of the essential steps and procedures to create a large scale explosion as our primarily a dust explosion. We’ll use the particles to drive the motion of fluids and add lots of bursts to the overall reaction. Then we’ll move onto the second section, where we’ll study the impact generated by our explosion in the form of dust and shock waves. We’ll also cover the various attributes of fluid containers and emitters to sustain a realistic dust explosion. By the end of this Maya training, you’ll be able to create your own dust explosion using Maya’s fluids and particles.
Introduction and project overview
Understanding the anatomy of a dust explosion
Blocking of large dust explosion using particles
Building of large dust fluid container
Improving the fluid container of dust explosion
Creating the density, velocity and turbulence of large dust fluids
Experimenting with fluid temperature of large dust
Improving the shading and opacity of large dust fluids
Creating a separate channel for heat and temperature
Building out ground dust impact fluids
Improving the ground dust fluids
Further improving transparency and opacity
Completing render and cache of fluids
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید