3ds maxDigital TutorsPluralsightZBrushآموزشحجاریساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش حجاری محیط بازی سبک وار در ZBrush و 3ds Max

Sculpting a Stylized Game Environment in ZBrush and 3ds Max

آموزش حجاری محیط بازی سبک وار در ZBrush و 3ds Max

حجاری محیط بازی سبک وار

 

در این آموزش از سایت pluralsight در نرم افزار های  ZBrush  و 3ds Max ، نحوه حجاری کردن یک محیط بازی به سبک خاصی را خواهید آموخت.مربی دوره ، در تری دی مکس ، به ایجاد یک بلوک مبتنی بر طراح اولیه و در زدبراش به ایجاد سطوح مختلفی مانند سنگ و پارچه و فلز می پردازد  با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • ایجاد محیط جعبه سفید
  • تبدیل جعبه سفید به مش پایه
  • سفارشی کردن اینترفیس زدبراش
  • استفاده مجدد از مجسمه
  • ایجاد براش سمبل
  • اضافه کردن ترک به سنگ
  • مجسمه سازی ستون سنگی
  • ایجاد یک تخته سنگ
  • مدل سازی یک دیوار سنگی
  • مجسمه سازی ملات برای یک دیوار سنگی
  • ایجاد شبیه سازی پارچه
  • مجسمه سازی چین پارچه
  • مجسمه سازی مواد فلزی
  • طرح بندی از سنگ کف
  • مدلسازی عوارض زمین
  •  و….
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Sculpting a Stylized Game Environment in ZBrush and 3ds Max

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2 ساعت و 41 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 19

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Alex Jerjomin

نرم افزار : ZBrush 4R7, Photoshop CC 2014, 3ds Max 2015

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Sculpting a Stylized Game Environment in ZBrush and 3ds Max

Throughout these lessons we’ll learn how to sculpt a stylized game environment. We will look at different methods of sculpting environments in ZBrush. We will start by using 3ds Max to create a block-out based on our sketch. We will then use ZBrush to create different surfaces such as stone, cloth, and metal. By the end of this tutorial, you will have a solid understanding of workflows that can be used to create a stylized game environment.

Introduction and project overview
Creating white box environment
Converting white box to base mesh
Customizing ZBrush user interface
Creating a custom brush
Sculpting stone wear and damage
Reusing sculpts
Creating symbol brush
Adding cracks to stone
Sculpting stone pillar
Creating a boulder
Modeling a stone wall
Sculpting mortar for a stone wall
Creating cloth simulation
Sculpting stylized cloth folds
Sculpting stylized metal material
Laying out the stone floor
Modeling terrain
Rendering in Marmoset Toolbag

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 2.38 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا