مدلسازی کامل خودرو در تری دی مکس 3ds max
Automotive Modeling in 3ds Max 2009
مدلسازی کامل خودرو در تری دی مکس
در این آموزش ” مدلسازی کامل خودرو در تری دی مکس ” از شرکت Digital Tutors مربی دوره Justin Marshall ، مدلسازی یک خوردرو که به صورت پروژه محور نشان می دهد .در این دوره ، کار با بسیاری از چند ضلعی ها ، NURBS ، تکنیک های مبتنی بر Spline که برای فیلم ، بازی و طراحی خودرو استفاده می شود. . با سافت ساز همراه باشید .
عناوین اصلی این دوره آموزشی :
- تنظیم تصاویر پس زمینه
- ترسیم دوباره ریتوپولوژی
- افزودن رزولیشن به لبه های سخت
- افزودن حلقه های لبه با ابزار Connect
- تبدیل سلکشن های Sub-object
- افزودن هندسه با Bridge
- کلونینگ هندسه و اشکال
- ساخت هندسه با Splines و منحنی های NURBS
- مادیفایر Symmetry
- تبدیل هندسه پارامتری
- ایجاد جزییات با ابزار Extrude
- ایمپورت منحنی های Illustrator
- ایجاد متریال های واقعی
- افزودن مپ Bump به متریال
- ایجاد UV Layout
- مدلسازی کامل خودرو در تری دی مکس
- و …
تصاویری از این دوره آموزشی :
لطفا قبل از دانلود پیشنمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Digital Tutors – Automotive Modeling in 3ds Max 2009
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 7.30 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 58
سال آموزش : 2008
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Justin Marshall
نرم افزار : 3ds Max 2009 and up (required to open project files)
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – Automotive Modeling in 3ds Max 2009
Learn a production workflow to automotive modeling in 3ds Max and a multitude of Polygon, NURBS, and Spline-based techniques that can be used for film, games, and automotive Design. This tutorial contains over 7.5 hours of project-driven training. Popular highlights include: Viewport Background Images; Establishing Automotive Line Flow; Creating Multiple Fitted Panels; Redrawing Topology; Adding Resolution to Tighten Edges; Adding Edge Loops with Connect Tool; Edge Loop and Ring Selections; Converting Sub-object Selections; Adding Geometry with Bridge; Cloning Geometry and Shapes; Attaching and Detaching Geometry; Building Geometry with Splines; Building Geometry with NURBS Curves; Mirroring Geometry; Symmetry Modifier; Converting Parametric Geometry; Previewing Smooth Geometry; Creating Detail with Extrude Tool; Importing Adobe Illustrator Curves; Creating and Adding Realistic Materials; Adding Bump Maps to Materials; Creating UV Layouts; Creating Geometry with Primitives; Changing Geometry Creation Parameters; Welding Vertices; Creating Splines and Patches; Edit/Delete Message Reply With Quote. Software required: 3ds Max 2009 and up (required to open project files).
Viewport Background Images;
Establishing Automotive Line Flow;
Creating Multiple Fitted Panels;
Redrawing Topology;
Adding Resolution to Tighten Edges;
Adding Edge Loops with Connect Tool;
Edge Loop and Ring Selections;
Converting Sub-object Selections;
Adding Geometry with Bridge;
Cloning Geometry and Shapes;
Attaching and Detaching Geometry;
Building Geometry with Splines;
Building Geometry with NURBS Curves;
Mirroring Geometry;
Symmetry Modifier;
Converting Parametric Geometry;
Previewing Smooth Geometry;
Creating Detail with Extrude Tool;
Importing Adobe Illustrator Curves;
Creating and Adding Realistic Materials;
Adding Bump Maps to Materials;
Creating UV Layouts; Creating Geometry with Primitives; Changing Geometry Creation Parameters; Welding Vertices; Creating Splines and Patches; Edit/Delete Message Reply With Quote.
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید