3ds maxDigital TutorsPluralsightآموزشانیمیشنشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش مدلسازی یک کاراکتر برای انیمیشن در 3ds Max

Modeling a Character for Animation in 3ds Max

آموزش مدلسازی یک کاراکتر برای انیمیشن در 3ds Max

مدلسازی یک کاراکتر برای انیمیشن در 3ds Max

 

در این آموزش از سایت pluralsight مدرس Justin Marshall به مدلسازی و ساخت یک کاراکتر کامل در 3ds Max ، برای به کارگیری در انیمیشن و ریگ کردن استفاده بکنید.در این آموزش یک کاراکتر ساده با چشم و ابروهایش ساخته میشه  و سپس شما میتونید به ریگ و متحرک کردن شخصیتتون بپردازید.همچنین از یه روشی برای ساخت سر ، بدن و بازو ساق پا و اتصال آنها به هم استفاده می شود  با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • مقدمه و مرور پروژه
  • شکل دهی سر کاراکتر
  • اضافه کردن کاسه چشم و ابرو
  • مدل سازی بینی و مو
  • طراحی گوش و چشم
  • مدلسازی بدن
  • اضافه کردن بازو
  • ساخت دست و پا
  • ایجاد یک طرح ساده UV
  • اضافه کردن تکسچر و متریال
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital tutors – Modeling a Character for Animation in 3ds Max

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1 ساعت و 52 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 14

سال آموزش : 2009

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Justin Marshall

نرم افزار : 3ds Max 2010

زیرنویس : ندارد

Digital tutors -Modeling a Character for Animation in 3ds Max

In this series of lessons we’re going to build a complete character in 3ds Max that you can use to rig and practice your animation. When rigging and animating in 3ds Max, it’s always nice to have an appealing character to work with. If you don’t have a lot of experience modeling, however, it can be difficult to create a character you’ll be happy spending much time animating. There are free characters and rigs out there, but many have been used over and over, and it would be nice to be able to create something you can call your own. In these lessons we’ll cover the building of a simple character, with emotive eyes and eyebrows, that you can then rig and animate. We’ll look at methods for building the head, body, arms, and legs and connecting them all together. We’ll talk about building the topology with an eye towards rigging and animation- building it to deform well. The goal at the end of these lessons is not to give you a new prebuilt model to use, but to teach you to use the techniques shown to create your own custom character, ready to rig and animate.

1. Introduction and project overview
2. Shaping the character’s head
3. Adding eye socket and brows
4. Modeling the nose and hair spikes
5. Building the ears
6. Modeling the body
7. Adding the arms
8. Building the hands
9. Building the legs
10. Adding the feet
11. Building the eyes
12. Adding eyebrows
13. Creating a simple UV layout
14. Adding materials and textures

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این مدل سه بعدی امتیاز بدهید

User Rating: Be the first one !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا