بیت گراف
ArnoldGumroadMARImayaNUKEphotoshopآموزشپلاگین استفاده شدهتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهکامپوزیتمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش کامپوزیت و Look Development با موتور ارنولد

Gumroad – Arnold – Look Development and Compositing by Nick Hodgson

کامپوزیت و Look Development

کامپوزیت و Look Development

 

در این دوره آموزشی کامپوزیت و Look Development از شرکت Gumroad ، از موتور رندر آرنولد برای ایجاد شیدرها با استفاده از alSurface استفاده می کنیم. نقشه ها و مپ ها را با استفاده از Mari ترمیم و بهبود می بخشیم تا محیط بازی بهتری داشته باشیم.

در مرحله بعد، شروع به ایجاد AOV های شخصی خود کرده و بعد از آن دست به رندر و خروجی گرفتن تصویر و کامپوزیت آرت ورک می کنیم . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • ایجاد light rig
  • ایجاد مستر شیدر از یک مدل
  • تصحیح تکسچر در Mari
  • رندرینگ AOVs
  • کامپوزیت با استفاده از Nuke و google nik
گراویتی

عنوان دوره : Gumroad – Arnold – Look Development and Compositing by Nick Hodgson

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 21

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Nick Hodgson

نرم افزار : Maya, Arnold/alSurface, Mari, Nuke, Photoshop

زیرنویس : ندارد

Gumroad – Arnold – Look Development and Compositing by Nick Hodgson

This is the continuation from the previous tutorial. It will go over the setup and look development process using the exported maps from the first tutorial: Hard Surface Texturing for Production. We will be using the Arnold rendering engine to create our shaders with alSurface. We will be touching up and tweaking our maps in Mari to refine the look and address notes that may come up in a production environment. After finishing shading we set up built  in AOVs and custom AOVs. Then we will cover rendering out our image and finally how to composite your artwork to make it presentable for a portfolio piece.

Primary Topics Covered:

Setting Up a Light Rig

Complex Material networks with arnold from start to finish (going over diffuse/spec/gloss/bump/displacement networks). Creating a master shader for the entire model

More texture refinement inside of mari

Rendering/AOVs

Compositing using nuke and google nik collection.

حجم کل : 9.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.03 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا