3ds maxHeadus UV LayoutphotoshopPluralsightUnityآموزشبرنامه نویسیساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

ایجاد دارایی بازی استودیو حرفه ای برای پروداکشن در 3ds Max و Unity

Professional Studio Game Assets for Production in 3ds Max and Unity

ایجاد دارایی بازی استودیو حرفه ای برای پروداکشن در 3ds Max و Unity

ایجاد دارایی بازی استودیو حرفه ای برای پروداکشن

 

در این آموزش ایجاد دارایی بازی استودیو حرفه ای برای پروداکشن از هنرمند Stephen Hauer، با نحوه ایجاد دارایی برای توسعه یک بازی AAA در تری دی مکس و یونیتی آشنا می شوید. در ابتدا به تئوری دستیابی به رزولیشن سازگار برای بازی های سطح بالا با پیاده سازی Texel Density خواهیم پرداخت.

سپس نکات و ترفندهایی برای تسریع ورک فلو و سفارشی سازی اینترفیس خود را با برنامه نویسی یاد می گیریم. در ادامه دارایی های بازی را ارزیابی کرده و آنها را اصلاح میکنیم.در پایان شناخت قوی از نحوه ایجاد دارایی های با کیفیت استودیوی بازی AAA را کسب خواهید کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Pluralsight – Creating Professional Studio Game Assets for Production in 3ds Max and Unity

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 14

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Stephen Hauer

نرم افزار : 3ds Max , Photoshop , Unity , Headus UVLayout

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Pluralsight – Creating Professional Studio Game Assets for Production in 3ds Max and Unity

Throughout these lessons we’ll learn what it takes to create assets for a AAA game developer. We’ll explore the technical theory of how to achieve consistent resolution for high end games by implementing Texel Density. We’ll explore cutting edge tips and tricks for speeding up workflows and customizing our User Interface through basic scripting. Finally, we’ll look at real world examples of how Camouflaj Game Studio creates content for their game, Republique. We’ll have actual in-game assets at our disposal that we can then use to evaluate how their content is authored and modify at our leisure. At the end of this training you will have a stronger understanding of what it takes to create top quality assets for an AAA Game Studio. Software required: 3ds Max 2014, Photoshop CS6, Unity 4.5, Headus UVLayout.

حجم کل : 1.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا