آموزش نورپردازی ، شیدینگ و رندرینگ پوست در 3ds Max
Realistic Skin Shading, Lighting, and Rendering in 3ds Max and V-Ray
آموزش نورپردازی ، شیدینگ و رندرینگ پوست
در این آموزش ” آموزش نورپردازی ، شیدینگ و رندرینگ پوست ” از شرکت Digital Tutors مربی دوره Adam Lewis ، به رندرینگ و نورپردازی و سایه زنی پوست و چشم انسان با استفاده از نرم افزار V-Ray برای 3ds Max می پردازد. این ویدیو آموزشی حاوی نکته و ترفندهای ارزشمندی موضوعاتی خاص مانند سایه زنی پوست و workflow خطی می باشد. با سافت ساز همراه باشید .
عناوین اصلی این دوره آموزشی :
- بررسی Asset چشم و سر
- ایجاد نقشه های displacement در ماد باکس
- تنظیم مقیاس در تری دی مکس
- استفاده از نقشه های displacement در V-Ray
- تنظیمات روند کار خطی تری دی مکس و وی ری
- تکنیک image sampler در V-ray
- استفاده از physical camera انجین V-ray
- استفاده از نورپردازی وی ری
- Global illumination در وی ری
- شیدینگ پوست در وی ری
- شیدینگ چشم در وی ری
- پست پراسسینگ در فتوشاپ
- آموزش نورپردازی ، شیدینگ و رندرینگ پوست
- و …
لطفا قبل از دانلود پیشنمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Digital Tutors – Realistic Skin Shading, Lighting, and Rendering in 3ds Max and V-Ray
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 2.29 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 14
سال آموزش : 2011
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Adam Lewis
نرم افزار : V-Ray , 3ds Max
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – Realistic Skin Shading, Lighting, and Rendering in 3ds Max and V-Ray
This series of videos will guide you through the process of creating realistic renders using V-Ray for 3ds Max. While rendering is an extremely powerful method for enhancing an artist’s work, the process can be very confusing for not only beginners but also for advanced users. This course will help simplify the process. We’ll begin by learning how to prepare the assets for rendering and continue all the way through to performing post-work on the final render. After completing this tutorial, we’ll have a much better understanding of the overall process involved with rendering a realistic character in V-Ray for 3ds Max, as well gaining many valuable tips and tricks for more specific topics like skin shading and linear workflow, which in the end will help the artist add new levels of realism and life to their own work.
1 Introduction and project overview 01:38
2 Overview of head asset 04:37
3 Overview of eyes asset 03:54
4 Baking displacement maps in Mudbox 12:04
5 Configuring scale in 3ds Max 02:15
6 Using displacement maps in V-Ray 05:34
7 Setting-up linear workflow in 3ds Max and V-Ray 10:05
8 Understanding the V-Ray image sampler 10:38
9 Using the V-Ray physical camera 09:54
10 Using V-Ray lights 16:46
11 Global illumination in V-Ray 17:03
12 Skin shading in V-Ray 32:45
13 Eye shading in V-Ray 19:58
14 Final render and post-processing in Photoshop 09:50
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید