بیت گراف
LyndaSketchUptwilight renderآموزشپلاگین استفاده شدهرندرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشمعماری و ساختماننرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش رندرینگ با استفاده از Twilight در اسکچاپ

SketchUp Rendering Using Twilight

آموزش رندرینگ با استفاده از Twilight در اسکچاپ

آموزش رندرینگ با استفاده از Twilight در اسکچاپ

 

در این دوره به آموزش رندرینگ با استفاده از Twilight در اسکچاپ می پردازیم. روش Twilight یکی از محبوب ترین روشهای رندرینگ در SketchUp می باشد.این درس به شما نشان خواهد داد که چگونه  نقشه های 3 بعدی و واقعی  معماری ، از جمله عناصر داخلی و بیرونی رو همراه با نورپردازی ، متریال و دوربین ترسیم کنید و کار با گزینه های رندر در Twilight را نمایش می دهد. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • نصب Twilight
  • افزودن خورشید و آسمان فیزیکی
  • بکارگیری انواع نور های Projector  و Point و Spot
  • استفاده از متریالهای ساطع نور
  • مدیریت کیفیت پریست ها
  • پوزیشن نمای صحنه
  • تنظیمات فاصله کانونی دوربین
  • ایجاد سطوح refractive  ، reflective و diffuse
  • رندرینگ آلفا ماسک
  • تنظیمات رندر
  • و …
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Lynda- SketchUp Rendering Using Twilight

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 17

سال آموزش : 2012

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Brian Bradley

نرم افزار : Twilight Render – SketchUp

زیرنویس : ندارد

Lynda- SketchUp Rendering Using Twilight

Twilight is a very popular and inexpensive third-party renderer for SketchUp. This course shows how to create highly realistic 3D architectural drawings (including interior/exterior elements) with the lights, materials, camera, and render options in Twilight. Author Brian Bradley explains the importance of reflectance in materials, and shows how to manage and save rendering presets, how to correct for perspective, tone, and exposure in the camera, and how to create a variety of material types. The final chapter covers rendering your complete arch-viz scene for a couple types of output, including animation and composites.

Installing Twilight
Adding the Physical Sun and Sky
Employing Point, Spot, and Projector light types
Using light emitting materials
Managing the Quality Presets
Positioning your scene view
Working with the camera’s Focal Length setting
Creating diffuse, reflective, and refractive surfaces
Rendering out an alpha mask
Setting up a depth render

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

جمع امتیازات

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا