آموزش ایجاد چرخه دویدن در مایا Maya
Creating Run Cycles in Maya
ایجاد چرخه دویدن در مایا
در این آموزش ” ایجاد چرخه دویدن در مایا ” از شرکت Digital Tutors مربی دوره Delano Athias ، نحوه ی ساخت یک چرخه دویدن را در نرم افزار مایا به شما آموزش می دهد. او ابتدا به ریگهای خود و نحوه ی چرخیدن آنها بر حسب نیاز نگاهی می اندازد.
سپس به سراغ ساخت چرخه ی دویدن می رود و شروع به ساخت بلاکها می کند. وقتی کار او با آنها تمام شد، شروع به کار با نحوه ی انحنا ، وزن و بالانس انیمیشن خود را آغاز می کند، همچنین چگونگی تکرار را برای سریعتر کردن و انتقال انیمیشن استفاده می کند.
پس از این آموزش شما درک عمیقی از ساخت یک چرخه ی دویدن را خواهید داشت و به راحتی می توانید کیفیت کارهای خود را افزایش دهید.با سافت ساز همراه باشید .
عناوین اصلی این دوره آموزشی :
- کار با رفرنس ها و ایجاد ژست اولیه
- سیکل انیمیشن
- متحرک نمودن پوزیشن پایین
- تکمیل حرکت COG در طول دویدن
- انیمیشن نیم تنه بالایی
- متحرک سازی گردن و سر
- کار با نحوه ی انحنا ، وزن و بالانس انیمیشن
- و …
پیشنمایش دوره ایجاد چرخه دویدن در مایا :
عنوان دوره : Digital Tutors – Creating Run Cycles in Maya
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 2 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 15
سال آموزش : 2013
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Delano Athias
نرم افزار : Autodesk Maya 2013
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – Creating Run Cycles in Maya
In this set of Maya tutorials we will how to use Maya’s intuitive and fun animation tools to create a convincing run cycle. We’ll start by taking a look at our rig and figuring out a rotate order that would be most suitable for our needs. We’ll then jump right in an start blocking in our run; adding extremes and breakdowns. Once this is finished, we’ll begin polishing the animation, which includes refining arcs, achieving weight and balance, as well as solidifying each pose. We’ll also learn how to mirror and transfer animation to work faster, and learn how to translate the run forward. In the end, you’ll not only learn how to animate a run cycle, but, more importantly, learn techniques that can be used to improve the quality of your animations. Software required: Autodesk Maya 2013.
1. Introduction and project overview
2. A look at the rig
3. Working with references and creating the initial pose
4. Mirroring poses and cycling the animation
5. Animating the Down position
6. Correcting the arcs of the legs and adding weight to the upper body
7. Finishing the legs
8. Completing the COG’s movements during the run
9. Animating the upper torso
10. Finalizing the neck and head
11. Correcting the arcs of the right arm
12. Completing our work on the left arm
13. Adding follow-through to the forearms
14. Wrapping up the run cycle
15. Translating the run forward
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?