CGcircuitHoudiniآموزشذرات - دینامیکرندرینگشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش رندرینگ و شبیه سازی ذرات پراکنده دود در Houdini

CG Circuit – Applied Houdini Volumes III v2

آموزش رندرینگ و شبیه سازی ذرات پراکنده دود در Houdini

آموزش رندرینگ و شبیه سازی ذرات پراکنده دود

 

در این آموزش رندرینگ و شبیه سازی ذرات پراکنده دود از CG Circuit، مدرس Steven Knipping، در مورد نحوه ساخت یک شبیه سازی سریع دود رنگی و با جزییات دقیق با بهره بردن از Sparse Pyro solver در هودینی صحبت خواهد کرد.

با شبیه سازی ذره، منبع یابی دود را شروع می کنیم و نحوه استفاده از Sparse solver برای کمک به نتیجه سریعتر و با وضوح بالا را یاد می گیریم. متداول ترین انواع نورها و نحوه کار با حجم ها را مرور می کنیم.

همچنین بسیاری از مفاهیم رندرینگ حجمی جهانی را پوشش می دهیم و نحوه اعمال و تکرار سریع آنها بصورت تعاملی با انجین Mantra را یاد می گیریم. در نهایت این تصاویر با ابزارهای کامپوزیت هودینی دستکاری می شوند تا تصویر نهایی ساخته شود. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : ‌ CG Circuit – Applied Houdini Volumes III v2

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.21 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 27

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : –

مربی دوره : Steven Knipping

نرم افزار : Houdini

زیرنویس : ندارد

‌ CG Circuit – Applied Houdini Volumes III v2

Here it is, Applied Houdini Volumes III v2 – Rendering and Sparse Simulation! In this lesson, we’re going to talk about how to make a detailed, colorful, and fast smoke simulation by taking advantage of the Sparse Pyro solver. We’ll start by sourcing our smoke with a particle simulation, and see just how the Sparse solver works to help us achieve high resolution results faster. We’ll go over the most common types of lights and how they work with volumes, which we can then control further with material settings. We’ll also cover a lot of universal volume rendering concepts, and how we can apply them to Mantra to both iterate faster interactively, while also making effecient high quality renders. Finally, these images will be manipulated post-render with Houdini’s own compositing tools, to make our final images. Run better sims and understand more deeply how volumes are shaded and rendered today with Applied Houdini!

حجم کل : 730 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.78 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا