3ds maxDigital Tutorsآموزششرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش سریع مدلسازی در مکس 3ds Max بخش 3

Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 3

آموزش سریع مدلسازی در مکس

 

در این آموزش ” آموزش سریع مدلسازی در مکس ” از شرکت Digital Tutors مربی دوره Joshua Kinney ،در سری سوم آموزش مدلینگ سریع در تری دی مکس، در مورد ابزارها و تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد مدلهای high poly در 3ds Max صحبت می کنیم.

با  مسدود کردن اشکال مدلمان و چگونگی استفاده از مادیفایر ادامه می دهیم.بحث های این دوره  در مورد چگونگی حفظ حجم مدل با با استفاده از حلقه های کنترل و ایجاد جزییات ساده با استفاده از هندسه شناور بحث خواهیم کرد. پیش این نیاز این دوره دیدن آموزش های قبلی یعنی بخش های یک و دو  را مشاهده کرده باشید.با سافت ساز همراه باشید .

عناوین اصلی دوره آموزش سریع مدلسازی در مکس :

  • تنظیم ورک فلو مدلسازی
  • مسدود کردن جزییات
  • ایجاد لوپ کنترل
  • ایجاد لوپ محلی (localized )
  • ایجاد پیچ و مهره
  • اضافه کردن عمق و  وضوح به تیغه
  • ایجاد هندسه high poly بدون TurboSmooth
  • مدلسازی جزییات با floating geometry
  • و …
تری دینگا

پیشنمایش دوره آموزش سریع مدلسازی در مکس :


عنوان دوره : Digital Tutors – Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 3

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : 2.48 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 15

سال آموزش : 2013

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Joshua Kinney

نرم افزار : 3ds Max 2014

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 3

In Volume 3 of the Quick Start to Modeling in 3ds Max, we’ll build on the concepts covered in volumes 1 and 2. We’ll start by talking about numerous tools and techniques needed to create high-poly models in 3ds Max. We’ll reinforce what we’ve already learned by blocking out the forms of our model and discuss how to use the TurboSmooth modifier effectively. In addition, we’ll learn about the Graphite Modeling tools, which will give us some new ways to speed up our workflow. Finally, we’ll learn how to retain the volume of our model by using control loops and how to create simple details using floating geometry. In the end we’ll add another prop that will be used in our final narrative scene. These courses are designed to be taken in sequence, so we really encourage you to start with Volumes 1 and 2 before continuing with this section. We also encourage you to take advantage of the assignments that follow each volume. These assignments will allow you to take what you’ve learned and apply those tools and techniques to your own projects.


1. Introduction and Project Overview 01:12
2. Setting up our modeling workspace 14:09
3. Blocking in the handle 07:30
4. Creating control loops to retain volume 09:35
5. Blocking in details 13:00
6. Creating localized loops 14:50
7. Finishing the handle 14:48
8. Creating bolts and screws 15:24
9. Blocking in the shape of the blade 08:31
10. Retopologizing the blade 10:45
11. Finishing the blade geometry 12:35
12. Adding depth and sharpness to the blade 15:10
13. Creating high poly geometry without TurboSmooth 09:07
14. Modeling details using floating geometry 10:18
15. Tweaking high poly models 11:14

دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ☺️

User Rating: 4.25 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا