دانلود آموزش یادگیری سریع Zbrush شماره 2
Quick Start to ZBrush Volume 2
یادگیری سریع Zbrush شماره 2
در این آموزش سریع از سایت pluralsight در نرم افزار Zbrush ، شماره 3 این آموزش بیشتر روی مفاهیم مطرح شده در آموزش شماره های قبلی فوکوس دارد ، تکنیک های ایجاد ، موضوع مهم polygroups ، روش های اصلاح هندسه ، تکنیک های اسکالپ کاراکتر خاص برای ایجاد دوباره توپولوژی مش ، استفاده از Panel Loops ، کار با stencils و … از جمله مباحث این دوره آموزشی مفید می باشد با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- تکنیک های ایجاد پیشرفته
- ایجاد ZSphere armatures
- کار با polygroups
- اصلاح هندسه
- تغییر شکل هندسه
- مجسمه سازی (اسکالپ) کاراکتر
- استفاده از QRemesher
- استفاده از آلفای سفارشی
- کار با panel loops
- اسکالپ با stencils
- اصلاح stroke
- اکسترکت هندسه
- و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Digital Tutors – Quick Start to ZBrush Volume 2
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 1 ساعت و 50 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 14
سال آموزش : 2013
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Justin Marshall
نرم افزار : Zbrush 4R5
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – Quick Start to ZBrush Volume 2
In Volume 2 of the Quick Start to ZBrush, we’ll build on the concepts covered in volume 1. We’ll start by talking about advanced primitive creation techniques. We’ll discuss the important topic of polygroups and look at methods for modifying geometry in ZBrush. We’ll also cover some character-specific sculpting techniques in addition to an automatic method for recreating a mesh’s topology. We’ll also learn about using Panel Loops, working with stencils and modifying our strokes in different ways. In the end we’ll add to our Quick Start project by creating a character and mechanical elements for the piece. These courses are designed to be taken in sequence so we really encourage you to start with Volume 1 before continuing with this section. We also encourage you to take advantage of the assignments that follow each volume.
Introduction and project overview
Advanced primitive creation
Creating ZSphere armatures
Working with polygroups
Modifying geometry
Deforming geometry
Sculpting the character
Using QRemesher
Using custom alphas
Working with panel loops
Sculpting with stencils
Modifying strokes
Extracting geometry
Volume 2 assignment
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید