آموزش ورک فلوی UV Mapping در Maya
UV Mapping Workflows in Maya 2015
آموزش ورک فلوی UV Mapping در Maya
در این دوره آموزش ورک فلوی UV Mapping در Maya از شرکت Digital Tutors ، مربی دوره Eddie Russell به ساخت UV Mapping برای یک مدل آماده شده میپردازد .UV Mapping درست آبجکت برای تکسچر کردن بی نقص مدل ضروری است.در این دوره ایجاد طرح UV از اول تا آخر را یاد می گیرید.ادامه این آموزش دوره پینت تکسچر در مایا 2015 و فتوشاپ می باشد. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- مقدمه ایی بر UV
- استفاده از نقشه planar
- استفاده از نقشه cylindrical
- استفاده از نقشه spherical
- استفاده از نقشه خودکار
- استفاده از projection های متعدد
- استفاده از unfold برای مادیفای UV
- آماده کردن Asset برای UV layout
- Unwrapping پا ، نیم تنه ، سر ، لباس ، دست ، انگشت ، دندان ، چشم
- و …
تصلویری از آموزش ورک فلوی UV Mapping در Maya:
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Digital Tutors – UV Mapping Workflows in Maya 2015
سطح : مقدماتی
زمان کل دوره : 3.32 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 22
سال آموزش : 2014
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Eddie Russell
نرم افزار : Maya 2015
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – UV Mapping Workflows in Maya 2015
When looking to move an asset from the modeling phase of a pipeline to texturing, there is an important step that must be done so textures can be created for the asset. A UV layout must be created. This process of unwrapping a 3D object into 2D space has been around for quite some time but is still widely used in several industries. This course will get you up to speed and productive in no time when it comes to laying out UVs. If you are new to this process, this course is for you. We’ll start by learning about several different forms of projection that can be used as a starting point in the creation of UVs. From here we’ll learn how we can start to combine different forms of projection for more complex shapes. Now projections don’t always give perfect results, so next we’ll learn about some things we need to be on the lookout for including distortion, overlapping of UVs and UV scaling. The second half of this course will be devoted to creating a UV layout from start to finish for our ogre asset. We will walk through each piece of the model, tackling problems and tough areas together. After completing this course, you will be ready to start creating UV layouts for your own assets in Maya.
1 Introduction and project overview 01:38
2 Introduction to UVs 10:20
3 Using planar maps 10:00
4 Using cylindrical maps 07:36
5 Using spherical maps 05:20
6 Using automatic mapping 10:02
7 Using multiple projections 12:46
8 Using unfold to modify UV shells 10:18
9 Dealing with UV issues 13:50
10 Preparing the asset for UV layout 08:50
11 Cylindrical mapping the ogre’s first arm 10:07
12 Unwrapping the second arm 06:36
13 Unwrapping the legs 10:33
14 Unwrapping the torso 08:39
15 Unwrapping the feet 06:12
16 Unwrapping the hands 10:33
17 Unwrapping the head 16:15
18 Unwrapping the clothing 10:29
19 Unwrapping the finger and toe nails 14:47
20 Unwrapping the teeth 09:21
21 Unwrapping the eyes 07:35
22 Laying out the finished UVs 10:55
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
جمع امتیازات
لطفا به این مطلب امتیاز دهید