LyndaSubstance Designerآموزششرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

ایجاد متریال فلز در سابستنس دیزاینر Substance Designer

Creating Painted Metal in Substance Designer

ایجاد متریال فلز

ایجاد متریال فلز در سابستنس دیزاینر

 

در این دوره آموزشی ” ایجاد متریال فلز ” از سایت Lynda در نرم افزار Substance Designer، مربی دوره Joel Bradley ، به ایجاد کامل یک متریال فلز رنگ در نرم افزار Substance Designer 5.3.3 می پردازد. خروجی متریال پایانی میتوان مجموعه ایی از بیت مپ ها یا پکیجی Substance  قابل تنظیم باشد که بتوان در انجین های رندری آفلاین مانند mental ray ، V-Ray یا انجین های ریل تایم مانند Unreal Engine و یونیتی استفاده کرد.. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • ایجاد جزییات حفره دار و دندانه دار
  • اضافه کردن ترکیب در scratches
  • تقسیم (شکستن) سطح با نقشه های عادی
  • ایجاد یک نقشه roughness
  • اضافه کردن افکت انسداد محیط
  • ایجاد تنوع و سفارشی کردن متریال
  • و …
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Lynda – Creating Painted Metal in Substance Designer

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1.5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 18

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Joel Bradley

نرم افزار : Substance Designer 5.3.3

زیرنویس : ندارد

Lynda – Creating Painted Metal in Substance Designer

Walk through the creation of a fully procedural “painted metal” material in Substance Designer. The finished material can be output as either a set of finished bitmaps or an easy-to-use and highly configurable Substance package, which can be used in offline render engines such as mental ray and V-Ray or real-time engines such as Unreal Engine and Unity. Joel Bradley has designed this set of tutorials to take you from start to finish, from creating the details and diffuse coloration, to building depth and texture with normal and roughness maps, to adding the final touches that will allow the material to be fully customized by future texture artists.

Topics include:

  • Creating pitted and dented details
  • Adding and blending in scratches
  • Breaking up the surface with normal maps
  • Creating a roughness map
  • Adding an ambient occlusion effect
  • Exposing parameters to create variation and customize the material

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 3.35 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا