3ds maxDigital TutorsKrakatoaNUKEآموزشپلاگین استفاده شدهشبیه سازیشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد موی با کیفیت با پلاگین KRAKATOA در 3ds Max

Creating Production Quality Hair Using KRAKATOA in 3ds Max

آموزش ایجاد موی با کیفیت با پلاگین KRAKATOA در 3ds Max

آموزش ایجاد مو

 

در این آموزش از سایت Digital Tutors مدرس John Brophy با استفاده از پلاگین KRAKATOA به ساخت موی با کیفیت میپردازد، در ابتدا نگاهی به اصول اولیه ساخت پوست و مو در 3Ds Max میپردازد سپس وارد پلاگین KRAKATOA شده و کار حرفه ای را آموزش می دهد.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • تنظیمات نوار ابزار کراکاتوا
  • تنظیمات اولین صحنه
  • تنظیم مقیاس برای موهای طبیعی
  • بررسی مو و خز
  • بررسی مو ی زن
  • استفاده از Magma Editor
  • و…
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital-Tutors – Creating Production Quality Hair Using KRAKATOA in 3ds Max

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 23

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : John Brophy

نرم افزار : 3DS Max 2014, KRAKATOA, Nuke 8

زیرنویس : ندارد

Digital-Tutors – Creating Production Quality Hair Using KRAKATOA in 3ds Max

In this tutorial we’ll learn how to use KRAKATOA to create production quality hair. We will begin by going over the basics of 3ds Max’s Hair and Fur modifier, which will drive the particle hair created by KRAKATOA
We will then go over how to set up a PRT hair modifier to get the settings appropriate for natural looking fur. Then we’ll explore in detail the Kajiya-Kay and Marschner Hair shaders that are available to us in KRAKATOA, as well as how to use the Per-Particle Channel function within the Marschner shader, and export Render Elements. Next we’ll dive into the Magma Editor to create some useful hair-specific MagmaFlows, and follow this up by learning how to use Matte objects, set up State Sets in 3ds Max to organize our renders, and how to use the Shadow Generator
We will conclude by presenting a few ways to save on memory requirements and further optimize our scenes, and then export Render Elements and composite them in NUKE. By the end of the tutorial, you will have a thorough understanding of how to use the amazing quality and flexibility of KRAKATOA hair and be able to apply it to your own projects

Setting up the KRAKATOA toolbar     10:36
Setting up our first scene     10:49
Adjusting the scale for natural hair     07:10
Reviewing the hair and fur modifier      12:08
Continuing with the hair and fur modifier    08:17
Understanding the PRT hair modifier 11:10
Examining the Kajiya-Kay hair shader 08:55
Reviewing the Marschner hair shader 08:09
Continuing with the Marschner hair shader 08:48
Render Elements in the Marschner shader 05:35
Using the Magma Editor 12:04
Continuing with Magma Flow 03:43
Using gradient ramps and texture maps in Magma Flow 09:42
Continuing with texture maps in Magma Flow 11:44
Using Per-Particle Channels 11:10
Continuing with Per-Particle Channels 10:14
Creating and using matte objects 07:57
Using State Sets 08:56
Casting shadows with Shadow Generator 11:22
Saving memory and rendering multiple PRT hair profiles 09:29
Saving V-Ray meshes 03:35
Final composite in NUKE 06:27

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 3.4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا