3ds maxLightroomphotoshopvrayآموزشپلاگین استفاده شدهساخت بازیگرافیک و ویرایش تصویرمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

طراحی اثر تبلیغاتی برای بازی ویدویی در مکس 3ds Max

Designing Promotional Artwork for Video Games

آموزش طراحی اثر تبلیغاتی

آموزش طراحی اثر تبلیغاتی

 

در این آموزش ” آموزش طراحی اثر تبلیغاتی ” از شرکت Digital Tutors مربی دوره Brendan McCaffrey ، در مورد یک قطعه از هنر های تبلیغاتی بحث می کند. نحوه پیاده سازی یک اثر هنری برای یک بازی ویدیویی را یاد می گیریم .ما مختصرا در مورد مفهوم  (Concept) در Vray,3d Maxو فتوشاپ میپردازیم. این دوره، طراحی تخمین تصویر،ساخت قطعه نهایی،چگونگی طراحی مختصر و تبدیل آن به یک تصویر تبلیغاتی را پوشش می دهد. با سافت ساز همراه باشید .

عناوین اصلی این دوره آموزشی :

  • ساخت Asset های 3D
  • ایجاد نور اصلی صحنه
  • استفاده از موشن بلور
  • تنظیمات شیدر برای جاده
  • تنظیمات شیدر برای پیش زمینه
  • ایمپورت رندر 3D
  • به کار بردن  layer passes
  • ساخت پس زمینه
  • روتوش المنت های وسط زمین
  • اضافه کردن افکت های شعله ور شدن و دود
  • آموزش طراحی اثر تبلیغاتی
  • و …
تری دینگا

پیشنمایش دوره آموزش طراحی اثر تبلیغاتی :

عنوان دوره : Digital Tutors – Designing Promotional Artwork for Video Games

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2.13 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 22

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Brendan McCaffrey

نرم افزار : 3ds Max 2014, V-Ray 3, Lightroom 5, Photoshop CC

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Designing Promotional Artwork for Video Games

Throughout these lessons we will create a finished piece of promotional art. We will take it from brief, to conceptualization, to completion using 3ds Max, V-Ray, and Photoshop. We will cover the complete process of designing and planning the illustration, to the execution of the various elements that go into making the final piece. By the end of the tutorial you will have learned how to take a design brief and turn it into a fully realized promotional illustration. Software required: 3ds Max 2014, V-Ray 3, Lightroom 5, Photoshop CC.


01. Introduction and project overview
02. Objectives of our project
03. Developing the layout
04. Planning the execution of various elements
05. Building the 3D assets
06. Setting up the final asset position
07. Establishing the main lighting
08. Administering the final shaders
09. Applying a motion blur
10. Rendering our image
11. Setting up the shaders for the road
12. Setting up the shaders for the foreground
13. Applying the final 3D assets to our scene
14. Setting up photographic assets
15. Importing the 3D renders
16. Advancing the final composition
17. Utilizing layer passes
18. Finalizing the remaining 3D elements
19. Building up the background
20. Retouching the mid-ground elements
21. Adding flare and smoke effects
22. Final coloring and layer adjustments

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 3.9 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا