آموزش بازی سازی در آنریل انجین و تری دی مکس
3ds Max + Unreal Engine 4: Easy Real Time for Arch Viz
بازی سازی در آنریل انجین
در این دوره آموزشی ” بازی سازی در آنریل انجین و مکس ” از سایت Udemy در نرم افزار Unreal ,3ds Max، مربی دوره Adam Zollinger ، یاد میدهد که چگونه قابلیت های انجین Unreal Engine 4 را که یک موتور ریل تایم است ، در پروژه های 3D خودتون استفاده نمایید. همچنین نحوه انیمیت کردن پروژه خود را با این انجین قدرتمند را یاد می گیرید. اگه شما سازنده بازی ، متخصص تجسم معماری یا هنرمند مشتاق هستید ، این دوره مناسب شماست. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین دوره بازی سازی در آنریل انجین و مکس :
- ایمپورت پروژه و مدل به Unreal Engine
- استفاده از تیمپلیت ها برای ناویگیشن
- شروع به ریل تایم کردن واقعی پروژه از ابتدا
- نورپردازی صحنه با ابزار UE4
- ایجاد و ویرایش متریال اولیه در UE4
- اضافه کردن کالیژن ، اسکریپت، بازیکنان ، آبجکت ها به محیط مجازی
- استفاده از ابزارهای اساسی انجین بازی UE4
- رندر انیمیشن ریل تایم در پروژه UE4 در مدت چند ثانیه
- یادگیری تکنیک های پیشرفته
- FBX اکسپورت برای ریل تایم در مکس
- نقشه UVW در مکس
- طبیعی کردن صحنه در مکس
پیش نمایش دوره بازی سازی در آنریل انجین و مکس :
عنوان دوره : Udemy – 3ds Max + Unreal Engine 4: Easy Real Time for Arch Viz
سطح : تمام سطوح
زمان کل دوره : 2.30 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 25
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Adam Zollinger
نرم افزار : 3ds Max , Unreal Engine 4
زیرنویس : ندارد
Udemy – 3ds Max + Unreal Engine 4: Easy Real Time for Arch Viz
This class is designed for those of you who are ready to take the next step with your 3d projects. Whether you are a game creator, an architectural visualization specialist, or just aspiring artist, this class is right for you.
The intent of the class is to show how to leverage the capabilities of Unreal Engine 4, a real time gaming engine which is FREE, to turn your static 3d projects into something much more powerful — a virtual reality environment.
You will also learn how to animate your projects using the game engine. This real time animation can potentially save you days and days of render time, as these animations render in just seconds!
If you are looking to add the next big thing to your workflow, or if you are interested in applying your 3d modeling skills to video games, please join the course.
Section 1: Introduction To Me And The Course
Lecture 1 Hi, I’m Adam, And This is My Course About Unreal Engine 4 4:01
Lecture 2 Preperation And What To Expect 3 pages
Section 2: In 3ds Max
Lecture 3 Modeling Considerations 03:18
Lecture 4 Your Scene Is NOT normal. Let’s Fix It! 02:13
Lecture 5 Material Considerations 02:02
Lecture 6 UVW Map Considerations 03:22
Lecture 7 FBX Export for Real Time 02:43
Lecture 8 Don’t Have Your Own Model To Test? Use Mine Text
Lecture 9 Section Recap: Doing Everything Right in 3ds Max Goes a Long Way 2 pages
Section 3: In Unreal Engine 4
Lecture 10 Setting Up A Basic Project Using A Template 06:50
Lecture 11 Basic Navigation in Unreal Engine 4 05:00
Lecture 12 Additional Resources Regarding Getting Around in UE4, Straight From The Source Text
Lecture 13 Importing from 3ds Max to Unreal Engine 4 04:51
Lecture 14 What are Collisions? Here is a Breakdown If You Are New To Real Time 1 page
Lecture 15 Collisions: When Worlds Collide! 04:46
Lecture 16 Let’s Get To The Fun Part…Start Looking Around 05:35
Lecture 17 Section Recap: The Very Beginnings of Your Real Time Experience 2 pages
Section 4: Unreal Engine 4: Materials
Lecture 18 Materials Introduction 01:19
Lecture 19 Unreal Engine Materials and Your First Build! 09:26
Lecture 20 More Real Time Materials 03:20
Lecture 21 Dive in Way Deeper To Materials With Epic Games Video Tutorials Text
Lecture 22 Materials Recap: What Have We Learned About Unreal Engine 4 Materials 2 pages
Section 5: Unreal Engine 4: Lighting
Lecture 23 Lighting Introduction 00:49
Lecture 24 UE4 Lightmass Settings for Arch Viz + Applying Basic Lights 06:01
Lecture 25 More Lighting and Post-Processing 05:39
Lecture 26 Skylight and More Post-Processing 04:49
Lecture 27 Lighting Fix 01:32
Section 6: Finishing Touches
Lecture 28 Finishing Touches Introduction – Refining the Project Further 02:20
Lecture 29 Refine Textures, Add Can Lights, Add Collisions, Tie Up Loose Ends 09:06
Lecture 30 More Advanced Materials and Lighting 08:50
Lecture 31 Importing Entourage — Maybe Some of Your Own Fancy Models 08:06
Lecture 32 Adjusting the Movement / Speed of Your Dude 02:25
Section 7: Exporting Your Real Time Project So Others Can View It
Lecture 33 Exporting Your Project 06:11
Lecture 34 Here is Where I Teach You To Reduce Render Times By 1 Million Percent 10:24
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?