بیت گراف
3ds maxUartsyZBrushآموزشساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد Asset های بازی با وضوح بالا در مکس و زیبراش

Uartsy - Creating High-Res Game Assets in ZBrush and 3DS Max

آموزش ایجاد Asset های بازی با وضوح بالا در مکس و زیبراش

ایجاد Asset های بازی با وضوح بالا

 

در این آموزش از سایت Uartsy در نرم افزار های 3ds Max و Zbrush ، مربی دوره ، نحوه ایجاد سریع دارایی های یک محیط بازی را به شما علاقه مندان می آموزد. مهمترین درسهای این آموزش عبارتتند از :

  1. توسعه کارآمد و موثر ورک فلوی مکس و زیبراش
  2. نحوه ایجاد دارایی های با وضوح بالا برای پایپ لاین تولید بازی
  3. نحوه ایجاد آلفای سفارشی در فتوشاپ و جزییات آن در زیبراش
  4. آشنایی با تکنیک های جزییات اضافی با Plug-Ins

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • آجر دیواری در زیبراش
  • مدیریت ورک فلو زیبراش و مکس
  • مدلسازی اشکال اصلی در  مکس
  • مدلسازی خط لوله و غیره در مکس
  • اعمال پایپ ها و اکسپورت آن به زیبراش
  • ساخت آلفا در زیبراش و فتوشاپ
  • تکمیل ستون ها در زیبراش
  • تکسچردهی به بتن
  • اضافه کردن آسیب و خسارت
  • ارائه
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Uartsy – Creating High-Res Game Assets in ZBrush and 3DS Max

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2 ساعت و 36 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 11

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : David Lesperance

نرم افزار : 3ds Max , Zbrush , Photoshop

زیرنویس : ندارد

Uartsy – Creating High-Res Game Assets in ZBrush and 3DS Max

David walks you through his pipeline for quickly creating environment assets for games using ZBrush and 3DS Max.

The 5 most important lessons:
Develop a efficient and effective 3DsMax and Zbrush workflow.
How to create stunning high-res assets for a game production pipline.
Create custom alphas in Photoshop and Zbrush for detailing.
Understand additional detailing techniques using Plug-Ins.
Properly present your work in a professional manner.

Lecture 1  16:26  Developing your Workflow-Max
Lecture 2  11:58  Brick Wall-ZB
Lecture 3  21:29  Managing Workflow- ZB & Max
Lecture 4  13:34  Modeling main forms-Max
Lecture 5  12:53  Modeling pipes etc.-Max
Lecture 6  15:51  Applying pipes and exporting to ZBrush from 3DSMax
Lecture 7  10:45  Making alphas-ZB & PS
Lecture 8  21:19  Finishing up Column-ZB
Lecture 9  12:06  Texturing the Concrete
Lecture 10  14:44  Adding Damage & Plug-Ins
Lecture 11  07:17  Presentation

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 3.8 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا