آموزش موتور آرنولد در سینمافوردی Cinema 4D
cmiVFX – Arnold To Cinema 4D
آموزش موتور آرنولد در سینمافوردی
در این آموزش ” آموزش موتور آرنولد در سینمافوردی ” از شرکت cmiVFX مربی دوره Chris Tedin ، شما را با موتور رندر Arnold در نرم افزار Cinema 4D به طور کامل آشنا میشوید.این آموزش کاملترین تکنیکها رو برای یادگیری Arnold به شما یاد میدهد .قیمت این آموزش در سایت سازنده 299 دلار می باشد.با سافت ساز همراه باشید .
عناوین اصلی این دوره آموزشی :
- یکپارچه سازی اساسی از آرنولد به سینمافوردی
- متریال استاندارد و نورپردازی
- شیدر Physical Sky
- نورپردازی HDRI
- Subsurface Scatter و Volumetrics
- شیدر پوست و Displacement
- نورپردازی صحنه خارجی
- مقایسه Arnold با Cinema 4D
- نورپردازی صحنه داخلی
- رندرینگ شیشه
- تولید فایل ass
- نمونه برداری و AOV
- و …
لطفا قبل از دانلود پیشنمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : cmiVFX – Arnold To Cinema 4D
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 3.43 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 53
سال آموزش : 2015
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Chris Tedin
نرم افزار : Arnold , Cinema 4D
زیرنویس : ندارد
cmiVFX – Arnold To Cinema 4D
It’s not always easy or convenient, but cmiVFX is dedicated to bringing you the very best in tutorial content quality, and this video is certainly worth its weight in gold. We’ve brought you one of our top-notch-expert Mentors, Mr. Chris Tedin, and he will be guiding you through the process using Arnold with Cinema 4D to achieve some excellent results in a variety of scenarios with this special video. We will start off by giving you a quick rundown of the basic integration of Arnold into Cinema 4D and then we’ll cover a wide range of topics including standard materials, lights, the sky shader, HDRI lighting, subsurface scattering, volumetrics, the skin shader, displacement maps, and so much more. Use this video to enhance your knowledge and put yourself a step ahead of the competition
Chapter 1 – Basic Integration of Arnold into Cinema 4D
Chapter 2 – Standard Materials and Lights
Chapter 3 – Physical Sky Shader
Chapter 4 – HDRI Lighting
Chapter 5 – Subsurface Scatter and Volumetrics
Chapter 6 – Skin Shader and Displacement
Chapter 7 – Lighting an Exterior Scene
Chapter 8 – Comparing Arnold to Cinema 4D
Chapter 9 – Lighting an Interior
Chapter 10 – Rendering Glass
Chapter 11 – Arnold Procedural .ass Files
Chapter 12 – Sampling and AOVs
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?