بیت گراف
3dMotivemayaSubstance PainterUVLayoutZBrushآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش تکسچرینگ توپ جنگی در Substance

3DMotive - Cannon Texturing in Substance Volume 1 - 2

آموزش تکسچرینگ توپ جنگی در Substance

تکسچرینگ توپ جنگی در Substance

 

در این دوره آموزشی از شرکت 3DMotive ، مربی دوره Philipp Schmidt  ، به ساخت یک توپ کشتی بسیار واقعی می پردازد. برای همین کار از نرم افزار های Maya ، Zbrush ، UV Layout و Substance Painter استفاده خواهد کرد. در شروع ، کار خود را  با تنظیم یک basemesh  در مایا و استفاده از آن در زیبراش ادامه می دهد.

در زیبراش نحوه ایجاد  فلز و چوب  و به دنبال آن چگونگی تولید مپ ColorID را تحت پوشش قرار می دهد.  با های پولی و نقشه تولید شده ،  میتوانیم مش پایه مون رو برای استفاده به عنوان lowpoly مادیفای کنیم و از نرم افزار یو وی لایوت برای تولید UV هامون بهره ببریم.

هنگامی که اَسِت unwrapp شد ما به بیک lowpoly  در Substance Painter و دریافت بعضی از رنگ ها می پردازیم.  در نهایت رندرینگ در Iray  را برای ایجاد برخی شات های شگفت انگیز جهت ایجاد نمونه کار انجام خواهیم داد ، با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • ایجاد مش پایه
  • کار با بولین
  • Subdividing برای زیبراش
  • ایمپورت در زیبراش
  • اسکالپ چوب
  • ایجاد فلز
  • تغییر نام ColorID  و اکسپورت های پولی
  • ایجاد Low Poly
  • شرووع به  UV
  • بیک در Substance Painter
  • تکسچرینگ چوب
  • رندرینگ در Marmoset  و IRay
  • تکسچرینگ بشکه
  • و …
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : 3DMotive – Cannon Texturing in Substance Volume 1 – 2

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3 ساعت و 3 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 17

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Philipp Schmidt

نرم افزار : Maya , Zbrush , UV Layout , Substance Painter

زیرنویس : ندارد

3DMotive – Cannon Texturing in Substance Volume 1 – 2

In this course, we will create a realistic looking ship cannon. For this we will use Maya, Zbrush, UV Layout and Substance Painter. In the beginning, we setup a basemesh in Maya to use it later in Zbrush. In Zbrush, we will cover how to create some nice Metal and Wood, and following that I will show you how to generate in ColorID Map. With the highpoly and the generated maps we now can modify our basemesh to use it as lowpoly, and use UVLayout to generate our UVs. Once the asset is unwrapped, we will bake the lowpoly in Substance Painter and give some Color. As we wrap things up, we will cover rendering in Iray to create some stunning shots for your portfolio.

Volume 1
Chapter 1 – Intro 01:01
Chapter 2 – Creating the Basemesh 09:05
Chapter 3 – Working with Boolean 11:19
Chapter 4 – Subdividing for Zbrush 07:09
Chapter 5 – Importing into Zbrush 13:32
Chapter 6 – Sculpting Wood 16:29
Chapter 7 – Creating Metal 15:30
Chapter 8 – ColorID Renaming and Exporting the High Poly 19:36

Volume 2
Chapter 1 – Intro 00:55
Chapter 2 – Creating the Low Poly 12:05
Chapter 3 – Starting the UVs 10:30
Chapter 4 – Finishing the UVs 10:00
Chapter 5 – Baking in Substance Painter 09:54
Chapter 6 – Texturing the Wood 11:40
Chapter 7 – Finishing the Wood Texture 09:38
Chapter 8 – Rendering in Marmoset and IRay 14:49
Chapter 9 – Texturing the Barrel 10:44

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.1 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا